Ga sleeping dogs maar eens downloaden. Vet verhaal volgens reviews en dat voor een easy 12,39... Ik koop films die duurder zijn .
Wil eigenlijk Dust hebben (en the Cave ook altijd wel willen proberen) maar fuck m'n backlog is al zo groot Naja dan heb ik iig wat te doen in de vakantie
Ik kreeg GoW laatst al gratis bij Judgment. Het is gewoon een aanfluiting dat Games with Gold. Gelukkig loopt mijn abbo 14 januari af, dan ben ik ook wel klaar met de 360.
En weer geen leuke maand met GwG, come'on, GoW kun je voor een paar euro uit de bakken vissen, als je die niet al lang hebt. Lijkt ook niet bepaald beter te worden, helaas.
Dragon's Dogma Dark Arisen is nu een tientje hoor ik. Is dat nou een full length game of toch meer een soort expansion idee?
Op PSN was hij deze maand gratis. Maar zelfs voor 10 euro een topgame. Ik moet de originele game nog steeds eens uitspelen, maar al zoveel uren in gestoken!
Dark Souls > Dark Arisen ik heb beide dragon's dogma versies maar geen van beide uitgespeeld DaS daarentegen heb ik wel zo'n 100 uur in zitten
Dark Souls vorig jaar bij een maat gespeeld, het deed me al niet heel veel. Toen later voor 5 euro bij Dixons gehaald en moet hem nog altijd in de 360 doen. Denk dat Dogma meer mijn ding is. Btw.... Heb net weer Gold gehaald bij Livecodes en daar kreeg ik ook een Hulu Plus trial code voor, maar Hulu is niet eens beschikbaar in ons land.....
Kan.. ieder zijn ding. Ken wel meer watjes die Dark Arisen leuker vinden (Dulle, Modder ) Ik vond de combat en de monster van Dark Arisen vet maar de wereld en de quests niet zo. Originele game was ook erg veel lopen , steeds door dezelfde gebieden Dark Arisen schijnt dat op te lossen door je eerder fast travel te geven
Framerate schijnt vooral ook beter te zijn , die kakte in t origineel soms flink in Verder zag ik niet zoveel verschil maar ben met dark arisen ook niet echt ver gekomen
Heb de game net even opgestart, maar je kunt in het menu niet kiezen uit DD normal en Dark Arisen. Zit alles in die game verwerkt dat je het pas na uitspelen tegenkomt ofzo? Heb DD een tijdje terug van een maat gespeeld en zou graag willen zien hoe Dark Arisen eruit ziet. Maar dit is volgens mij gewoon het begin van DD normaal.