Eigenlijk zou er in het busje van de Pakketpost gewoon een GPS ontvanger moeten zitten. Ik wil op de voet volgen waar ze is, en of ze niet stiekem extra pauzes zit te nemen!
Weet ik precies waar ik moet staan met mijn bivakmuts Op marktplaats staan ze al voor €450,- wordt steeds lager. Lijkt alsof ze er niet vanaf komen
Vanmorgen kon je gewoon nog bestellen via intertoys website (waarschijnlijk pre orders die niet betaald waren ofzo). Ik heb nog een killzone bundel kunnen kopen. Morgen in huis. Had een pre order sinds 14 Augustus bij saturn..die komt pas 31 december..pff
Krijg je bij Post NL ook status wijzigingen mocht de bezorger eerder of later komen dan in eerste instantie opgegeven? Op de mobile app staat mijn status nu op 14:00-16:00 en op de site 13:30-16:00
Ik baal echt van de bart smit. Begin Augustus eentje besteld in de winkel en ik zou de 2e op de lijst zijn. Vorige week kreeg ik een sms dat ik hem niet op de release zou krijgen. Dan ga ik naar de winkel om verhaal te halen en krijg ik te horen dat ik ineens 13e of 14e zou zijn en dat alleen de eerste 10 hem krijgen. Vervolgens zijn er mensen die hem via de sites van bart smit en Intertoys afgelopen week hebben besteld en die krijgen hem wel. Mijn andere preorders krijg ik ook niet vandaag. Bij Bol staat +/- 7 weken. Intertoys kon niks zeggen en bij GM kreeg ik te horen dat ik hem heel misschien net voor kerst zou krijgen maar de kans was groter dat het de 2e helft van januari zou worden.
Best vreemd: wel een tijd aangeven maar pakket dus nog niet 'bij bezorger'... Vaag. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Ja heb ik ook man, kwam gister bij de Bart Smit, was ik ineens nr 3 op de lijst, terwijl ze eerst zeidden nr 2. Kwamen 2 binnen, dus heb niks nu. zwaar min.
Was net ff cadeautje halen bij Dixons, die hadden dus helemaal niks binnen gekregen. 0,0 Dat is helemaal zuur