Meer crappy foto's Ik kom er wel, hij is bijna aangesloten. Oh ja, eerst even dat HDMI pinnetje checken. Ik heb een gouden HDMI kabeltje. Maakt dat ook maar iets uit tov een normale HDMI kabel (oftwel, die wat je erbij krijgt) trololol
Eerst zit iedereen me om te praten dat ik het niet moet kopen... (ik wil het nog steeds, dus laat zeker weten wat je ervan vindt!) Ja, aangezien jij toch geen PS4 krijgt...
Ik verwacht gewoon een geinig spel, niks bijzonders met happy kleurtjes etc - puur als tegenhanger voor Killzone spel zal absoluut geen 60-70 euro waard zijn, maar ca. 49,- vind ik prima (via videogamesplus.ca). En anders even wachten; ik verkoop 'm over 2-3 weken verwacht ik toch weer door... :b:
Als er te zien is wat op de foto staat is het goed genoeg. edit: En ik gooi er natuurlijk wat gare filters overheen met Instagram. Dat is misschien iets wat je ook niet bevalt.
hahah dat is idd not done. Misschien is het leuk dat de ps4 bezitters meteen beginne met streamen en hier posten
Mijn gamehok is nogal donker zelfs met de gordijnen open. Sorry dat ik er geen volwaardige fotoshoot van heb gemaakt
Ben jij der nou nog steeds niet uit? Je bent nog erger dan Dulle met Knack. Je had de Xbone toch geancelled? Of toch maar niet?
Pfoe, dus nu gaan jullie Fardo uitlachen? Mooi zo. Ben ik trouwens de enige wat nog niet het plastic van de controller heeft gehaald?