Dat Sony hier niet op voorbereid is, zal je wel gaan denken met zo'n grote release. Jammer dit voor de PS4 gebruikers. Hoe bevalt ie voor iedereen?
Baaaah dat duurt lang ben dadelijk al een half uur de hele tijd aan het proberen in te loggen.... Ik wil gamen!!
Zijn ze wel, maar wat moeten ze er aan doen? Voor 1 dag een extra server neerzetten? Dat kan niet uit. Verder bevalt ie super! Grootste verrassing: de snelheid waarmee alles werkt. Verder is de controller super, maar het lampje eronder is totaal overbodig. Die zie je namelijk niet. NFS speelt heerlijk en het voelt heerlijk om met PS+ zoveel spellen direct voor niks te kunnen downloaden. Resogun is mooi, mooier, mooist. Ik begrijp waarom dat spel zo hoog scoort. KZ ben ik net 5 minuten aan begonnen en het voelt nu al als een voorspelbare shooter.... Verder vind ik de console ontzettend stijlvol. De installatietijden zijn verwaarloosbaar. Van elk spel kan je binnen no time beginnen aan de SP.
alsof we het hier over fysieke servers hebben het is allemaal virtueel dus ja ze zouden gewoon op de drukte moeten schalen Irriteer ik me bij launches van EA games (lees: Battlefield) ook altijd zo aan schaal gewoon even op in de eerste weken zodat je niet alle klanten die net 60 euro voor je spel hebben neergelegd over de zeik helpt
Zit er nu bij Knack een DLC code of niet ? De gameshop heeft zo'n irritante sticker op de doos geplakt " Deze titel heeft een DLC code" In het doosje zitten 2 blaadjes "reclame voor Smurfen 2" en "controller uitleg Knack"
Ook een server is maar beperkt schaalbaar. Als het weken zou zijn, soi, maar wat hiccups op de eerste dag moet kunnen imo. Ik zat er zo in, moest alleen de update via een omweg aanslingeren.
Maar we hebben het hier niet over enkele server. Het gaat sowieso om tientallen of honderden vm's. MS schaalt wel gewoon door als het nodig is en omlaag als het niet nodig is. Dat gaat allemaal vol automatisch, hoeft niemand wat voor te doen Zou juist zo mooi zijn als iedereen een probleemloze launch heeft. en tegenwoordig kan dat gewoon prima zonder dat je enorme investeringen moet doen die je dan in 2 drukke weken af moet schrijven.
Wie heeft hier nog meer last van? Ben het echt beu. Al dik anderhalf uur aan het proberen in te loggen met PSN.
klopt, vanochtend ging alles soepel maar werd er net uitgedonderd bij CoD en werd uitgelogd. PSN ligt er inderdaad uit.
Ja na zo lang proberen geef ik het ook op. Dan maar offline verkennen.. Klantenservice zei ook dat je het beste straks nog eens kunt proberen als kleinere kinderen naar bed zijn. Ik ga het gewoon vannacht nog eens proberen sowieso. Kan nog wel aantal dagen duren in ieder geval.. Als ik nu mijn games installeer op het standaard profiel 'user1' en speel de singleplayer, ben ik dan alle progress kwijt als ik straks inlog met mijn PSN id?