Ik heb de Templar Hunt afgerond. Geinige subquests wel. Ben benieuwd hoe de Assassins nu reageren nu ik Spoiler een Templar armor draag.
Weet je wat ik echt lame vindt? Dat wanneer je een fort binnendringt vanaf de zee en als eerste te land bent, het fort opeens overspoelt is met piraten.
Ik kwam er pas achter toen ik het spel al bijna had uitgespeeld hoe je dat doet. Je kijkt naar rechts of links en drukt dan RT in. Dus niet eerst richten met LT.
Wat een geweldig spel zeg! Nu al bijna een uur doelloos aan het rondjes varen om bootjes te enteren en naar de piratenliedjes luisteren. Prachtig
Ik zit op 93 %. Moet alleen nog 3 legendarische schepen verslaan, en de verhaalmissies op 100% krijgen. Doe het lekker rustig aan. Vind het ook fantastisch om een beetje rond te varen, en ondertussen zo veel mogelijk schepen de bodem laten bezoeken.
Ik heb nog nooit eerder AC gespeeld. De setting haalde me uiteindelijk over de streep. De ship battles vind ik persoonlijk iets minder. Niet dat het niet werkt maar het is niet mijn ding.
Ik zit volgens mij redelijk ver in het verhaal, maar de Assassins Creed saus over het verhaal is maar een beetje karig tot nu toe.
True, was ook de main kritiek op de game. Vind het persoonlijk niet zo erg, maar die Abstergo shit is wel een beetje vaag.
AC IV game, zkr een van de leukere games die ik gespeeld heb dit jaar maar het verhaal, setting voelt niet echt aan als een Ac.
Ben er ook aan begonnen op de One. Moet zeggen dat het er wel veel mooier uitziet dan op de 360. Scherper, veel meer detail. Nice. En dan is dit nog maar een niet geoptimaliseerde game. Gameplay is erg leuk tot nu toe, al voelt het minder als een Assassins game aan. Tis gewoon een piraten game die wat geleend heeft bij AC.
Ze hadden er gewoon wat meer Assassins Creed story in moeten stoppen. Ik vind het een toffe keuze qua setting, maar dat ze er voor gekozen hebben om bijvoorbeeld Spoiler Blackbeard zo snel nadat hij pas echt baas wordt te killen vind ik zonde. En zo heb ik nog wel een aantal punten, maar ik ben nog niet klaar met het verhaal. Dus misschien maken ze het goed. Ik hoop dat ze terug gaan naar het oude Egypte in de volgende game.