Nijmegen? Hoelaat was je geweest? Ik zou een SMS krijgen als ze binnen waren maar niets gehad.. Gelukkig had ik Bol nog al backup en kan ik teminste wel gamen vanavond. Laatste keer dat ik daar pre-order.
Nee, in Apeldoorn. Ze hadden maar 30 consoles gehad terwijl dit bijna het dubbele had moeten zijn. Tevens waren de consoles pas gisteravond om 20.50 binnen gekomen. Ze weten nog niet wanneer de rest komt.
Ja bij Nijmegen was er dus nog helemaal niks binnen vanochtend rond een uur of 11. Heb geen SMS meer gekregen dus ik neem aan dat ze pas vanavond zullen komen. Zal geen pretje zijn geweest om vandaag in die winkel te hebben gewerkt
Als alle mensen doe nu een Ps4 hebben het op marktplaats zetten zakt de prijs daar misschien.-) Niet normaal, 700 EUR voor een 400 euro console vragen....
Ik ben al 2 uurtjes met Killzone bezig... trophies gehaald etc. Hoop niet dat ik alles straks opnieuw hoef te doen.
Januari pas? Nu baal ik toch wel dat ik geen pre-order heb geplaatst, maar misschien komt er een mooie bundel voorbij.
januari? intertoys mannetje zei tegen mij week 50 januari is te lang wachten , dan bestel ik snel een X1 voor de kerstdagen
Naja ik heb 2 personen die serieus interesse hebben om mijn PS4 over te nemen. Eentje wil er 550 voor geven en de andere 600. Je heb er altijd mensen tussen zitten die het echt willen hebben en meer betalen.
Mijn vader had het ook over een collega van hem die twee PS4's had verkocht voor 650 euro. Gewoon 500 euro winst. Echt te ziek gewoon.
Lol een maat van mij heeft net weer z'n PS4 ingepakt en verkocht voor 750 euro Zo 350 euro in de pocket, gaat nergens meer over dit.
WTF das wel erg veel dan. 400 euro zelf betaald en dan verkopen voor 750. Damn iemand moest wel heel erg een PS4 willen
Handige link om snel te checken wanneer er weer PS4's zijn en waar. http://www.playstation4club.nl/ps4-kopen/