1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Remote Play ervaringen & screenshots

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fardo, 29 nov 2013.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Hoi allemaal,

    Voor mij kan deze feature de doorslag geven (Xbox One of toch PS4). Dus kunnen jullie hier jullie ervaringen posten (liefst slechte 8))

    Dan hak ik binnenkort de knoop door

    Fardo NL
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal speciaal voor jou wat eerder RP proberen dan ik eerst van plan was. :+

    Voor de beste ervaring werd aangeraden om de PS4 met kabel aan te sluiten, dus dat heb ik al geregeld. Slechter dan PS3 remoteplay kan iig niet. :D
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ben ook benieuwd hoe het bevalt op andere Wifi's (met open netwerk poorten) ;) maar goed dit is voor mij wel een want to buy feauture ;)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Doe ik vandaag nog. De ps4 hangt overigens wel aan een utp kabel :)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister stukje Killzone gespeeld via remote play. Werkte echt super. Beeld is 1op 1 op je tv en vita en ziet er echt associaal vet uit, en had geen lag. Ps4 was wel via kabel aangesloten.

    En daarna nog stukje Trine 2. Werkt gewoon meteen. Veel beter dan op de ps3. Ook kwa instellingen super easy.
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ben benieuwd hoe de controls ervaren wordt op de vita met een ps4 game. Schijnt dat sommige knoppen vervangen wordt door de trackpad maar het hele trackpad lijkt mij gewoon niet lekker werken met een online shooter.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Shooters zijn volgens mij ook het minst geschikt voor remote play, zeker online. Misschien later op de dag eens remote play proberen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Net Resogun op de Vita gespeeld. Het instellen was echt bizar moeilijk....not. Binnen een minuut verbonden en Resogun aan het spelen op de Vita. Wel maf om te zien dat als je je TV er bij aan zet je dus dezelfde dingen op je TV ziet gebeuren.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Wow klinkt goed :)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het werkt fantastisch en vrijwel lag-loos. Morgen ff testen over het internet
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je ps4 helemaal uitstaat, kan je dan met je vita hem aanzetten? Of moet die dat in standby ofzo staan.
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Werkt inderdaad super goed. Zeker een dikke plus tot over de Xbox One.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Werkt inderdaad als een zonnetje. Ik moest even een update downloaden op de Vita, maar als je dan eenmaal die handshake tussen de twee apparaten hebt gedaan zit je zo terug in de game. Rivals ziet er ook heerlijk uit op dat OLED scherm en rijden gaat prima. Hele toffe feature. Vanavond ben ik bij mijn pa thuis dus dan denk ik kijken hoe het vanaf daar gaat.

    Als je remote play gebruikt schakelt je controller trouwens uit. Als je weer verder wilt gaan met 'normaal' gamen is het een kwestie van je Vita uitzetten en op de PSknop drukken van je controller. Geen rare meldingen dat de connectie met je Vita weg is of andere troep op je scherm. Precies zoals het hoort.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Om 20:00 uur vanavond bij Amazon.de ivm cyber deals, wordt er een vita aangeboden met tearaway.

    Wie weet is ie heel aantrekkelijk geprijsd ;-)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Blijft natuurlijk jammer dat als je de omgekeerde weg wilt belopen (Vita op TV ipv PS4 op Vita) je over een paar maanden de Vita TV moet kopen. Waarom kan dat niet gewoon nu al via de PS4. :p
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik was vanmorgen AC aan het spelen en was echt verbaast hoe smooth het loopt, dit is absoluut een feature die ik HEEEL vaak gaat gebruiken.
    Echt top gedaan! en gek genoeg was mijn VITA tot gisteravond stuk! (de aan/uit knop en de PS button deden het gewoon niet )

    Vanmorgen opgeladen, en tot mijn verbazing werkt alles weer!! heerlijke 24 uur!
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Of gewoon met een kabel des noods, die accessoire poort blijft nog steeds een taboe op de één of andere manier bij Sony. Hij zit zelfs niet meer op die nieuwe Vita -_-
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eerste korte ervaring met RP was trouwens niet lekker. Veel lag, veel haperingen en een beeldkwaliteit vergelijkbaar met een 360p YT filmpje.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er gaat hier trouwens verdacht weinig screenshots gepost worden denk ik, de screenshot functie is namelijk disabled voor Remote Play. :+

    Je VITA gaat alleen aan met een bepaalde hoeveelheid batterijlading dus als ie helemaal leeg is en je hem aan het infuus hang kan het wel 10 min duren voordat ie weer voldoende lading heeft

    Ligt aan je WiFi signaal?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarschijnlijk. Gisteren was het beter, en kon ik gewoon prima de Vita als controller gebruiken.

    Heeft iemand al een game ontdekt waarbij je het 2e scherm kunt gebruiken?
     

Deel Deze Pagina