De game is absoluut mooi! maar soms vind ik de game echt onduidelijk, vind het verhaal opzich wel leuk!
Yup same here. Zowel qua verhaal als wat er van je verwacht wordt. Wellicht is dat ik niet precies weet wat ik moet doen een pluspunt aangezien de wereld nogal groot lijkt/is. Het verhaal is nogal hak op de tak. Morgen aan de slag met de MP.
Het verhaal of objectives ontging mij soms ook een beetje misschien komt het omdat ik het eerste uur speelde met een kamer vol brullende mannen... Speelt wel lekker weg verder, ben normaal totaal niet van de FPS Singeplayers, de laatste paar BF CoD en Halo SPs speelde ik niet eens of net een leveltje maar hier vermaak ik mij zekers mee dus.
Ik. Maar, ehm, ik zal de game nodig hebben? Jammer dat ze de MP niet gewoon F2P hebben gemaakt, net als KZ3.
Die zit er standaard bij he. Al heb ik die alweer ergens in een donker hoekje gegooid. Mijn zoetgevooisde stemgeluid zul je wederom niet horen!
Niet die van mij iig Ik had net geen voices meer tijdens het spelen. Receiver aan en uit en toen wel weer