Iemand enig idee hoelang het duurt als ik vandaag via Microsoft.de een Xbox One bestel? Heb ook een bestelling staan bij Amazon.de maar die komt pas de 10-11 december. Dan zou ik hem eventueel daar kunnen annuleren en bij Microsoft.de kunnen bestellen. Edit net wakker: Boven me staat het antwoord al. Neem aan dat hij bij jou Tjeerdie is verstuurd?
Begin volgende week. Weet alleen niet of ze orders verwerken op Zaterdag maar als je nu besteld zal je hem begin volgende week wel hebben denk ik. Die van mij duurde een dag, en bij wat andere mensen twee/drie dagen van wat ik zo zie.
Denk dat ie nog niet is verstuurd, maar gereed gemaakt wordt. Als ik de ervaringen zo lees is ms.de redelijk snel dus dag of 4 vermoed ik...
Er is een edit button. Maar je krijgt een UPS link als je een mail krijgt van MS dat die verzonden is.
OK, ik zie dat ik alleen problemen heb met het bekijken via linkje in mail vd bestelling. Als ik gewoon inlog zie ik het wel.
Ik heb mijne bij Microsoft.es besteld donderavond, vrijdag verzonden en maandag komt hij binnen. En het mooiste blijft nog: verzonden vanuit Eindhoven haha
Ik kan al een paar dagen niet meer via xbox.nl bij mijn account komen. Wel inloggen en profiel bekijken, maar bij de factuurgegevens etc krijg ik deze melding: "Oh-oh... dat was niet de bedoeling. Je bent mogelijk tegen een probleem van het systeem aangelopen." Iemand anders hier ook last van?
http://www.2dehands.be/computer-gam...oft-xbox-one-extra-172231802.html?qq=xbox one Kwam dit tegen op internet. Lijkt me vrij fake ?
Een maat van me probeert via microsoft. de die xbox one te bestellen alleen hij krijgt steeds een error te zien bij het betalen. Er staat dan dat er een fout is opgetreden en dat je de browser opnieuw moet opstarten enzo. Wat zou het kunnen wezen. Bij een vriend heeft hij het ook al geprobeerd en krijgt hij dezelfde error. waar zou de fout kunnen zitten ?
Hm zelfde probleem. Heb vorige week wel Forza gekocht via de UK store met paypal en een fake billing adres opgegeven. Wellicht is me account nu gelocked/gebanned? Of zal dat niet zo snel gebeuren?
gewoon een creditcard. geen pre paid ding ofzo. Hij heeft het al bij verschillende browsers geprobeerd enzo maar steeds diezelfde error. Hij wil em graag bestellen maar dat lukt nou niet
Blijft DLC nu eigenlijk actief als ik die in de USA regio aanschaf en m'n Xbox One vervolgens weer terugzet op UK regio? Iemand al geprobeerd? Want wil misschien BF4 Premium aanschaffen in de US store.
Al geprobeerd om de browser opnieuw op te starten? Of geprobeerd om het in een andere browser te bestellen.
hij had eerder ook een error code 30225 maar die ziet hij niet meer. Misschien kan iemand even kijken wat dat dan is ?