1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Iemand enig idee hoelang het duurt als ik vandaag via Microsoft.de een Xbox One bestel? Heb ook een bestelling staan bij Amazon.de maar die komt pas de 10-11 december. Dan zou ik hem eventueel daar kunnen annuleren en bij Microsoft.de kunnen bestellen.

    Edit net wakker: Boven me staat het antwoord al. Neem aan dat hij bij jou Tjeerdie is verstuurd?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin volgende week. Weet alleen niet of ze orders verwerken op Zaterdag maar als je nu besteld zal je hem begin volgende week wel hebben denk ik. Die van mij duurde een dag, en bij wat andere mensen twee/drie dagen van wat ik zo zie.
     
  3. Tjeerdie

    Tjeerdie New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ie nog niet is verstuurd, maar gereed gemaakt wordt. Als ik de ervaringen zo lees is ms.de redelijk snel dus dag of 4 vermoed ik...
     
  4. Tjeerdie

    Tjeerdie New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je een email krijgt zodra hij via ups is verzonden? Neem aan van wel.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is een edit button. ;)
    Maar je krijgt een UPS link als je een mail krijgt van MS dat die verzonden is. :)
     
  6. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    OK, ik zie dat ik alleen problemen heb met het bekijken via linkje in mail vd bestelling.
    Als ik gewoon inlog zie ik het wel.
    :)
     
  7. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes mijn play & charge kit is onderweg,
    gaat echt snel bij amazon.fr

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijne bij Microsoft.es besteld donderavond, vrijdag verzonden en maandag komt hij binnen. En het mooiste blijft nog: verzonden vanuit Eindhoven haha
     
  9. Farside

    Farside Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan al een paar dagen niet meer via xbox.nl bij mijn account komen. Wel inloggen en profiel bekijken, maar bij de factuurgegevens etc krijg ik deze melding:
    "Oh-oh... dat was niet de bedoeling.
    Je bent mogelijk tegen een probleem van het systeem aangelopen."
    Iemand anders hier ook last van?
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer even helemaal onderaan de site de taal op Engels te zetten. UK ofzo. :)
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Een maat van me probeert via microsoft. de die xbox one te bestellen alleen hij krijgt steeds een error te zien bij het betalen. Er staat dan dat er een fout is opgetreden en dat je de browser opnieuw moet opstarten enzo. Wat zou het kunnen wezen. Bij een vriend heeft hij het ook al geprobeerd en krijgt hij dezelfde error. waar zou de fout kunnen zitten ?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  13. Farside

    Farside Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm zelfde probleem. Heb vorige week wel Forza gekocht via de UK store met paypal en een fake billing adres opgegeven. Wellicht is me account nu gelocked/gebanned? Of zal dat niet zo snel gebeuren?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kreeg ik ook steeds. Weet niet wat het was. Gebruikt die een prepaid CC?
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    gewoon een creditcard. geen pre paid ding ofzo. Hij heeft het al bij verschillende browsers geprobeerd enzo maar steeds diezelfde error. Hij wil em graag bestellen maar dat lukt nou niet :mad:
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Meestal staat dat in de foutmelding?? Wat krijgt hij voor melding?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Blijft DLC nu eigenlijk actief als ik die in de USA regio aanschaf en m'n Xbox One vervolgens weer terugzet op UK regio? Iemand al geprobeerd? Want wil misschien BF4 Premium aanschaffen in de US store.
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    [​IMG]
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd om de browser opnieuw op te starten? :+ Of geprobeerd om het in een andere browser te bestellen.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    hij had eerder ook een error code 30225 maar die ziet hij niet meer. Misschien kan iemand even kijken wat dat dan is ?
     

Deel Deze Pagina