Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Die spel? :x
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nieuwe spellling...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Fergal Gara, UK baas Sony zegt hetzelfde. Een kortere consolecyclus.

    Wat zijn mensen ineens bang voor die Xbox One..qua slecht nieuws ofzo. Hoezo moet er een verbeterde koeling in? Ik dacht juist dat hij niet echt warm werd en muisstil was?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eurogamer XOne user comment:

    "Well, after a week of using Kinect all I can say is that I'm not impressed with it at all. At worst, it is frustrating with appalling laggy response times when navigating the dashboard and Kinect Sports Rivals menus and a clumsy way of selecting options that results in me choosing the wrong one 60% of the time. At best, it is merely adequate rather than impressive. And as far as voice-recognition goes, Kinect is pretty much a fail, only responding to my commands about 10% of the time (and that is being generous!). Except for one time, I still cannot turn the system on or off by voice and while it can recognise me telling it to go to a specific game 90% of the time, Go Home/Watch TV 50% of the time; useful instructions like Xbox Record That and Xbox Mute fail to work most of the time, even in an otherwise quiet room. Oddly, I can tell Dead Rising 3 to Drop Current Item without fail but dashboard navigation is just extremely patchy to say the least. I was able to play a two-play bout of Kinect Sports Rivals with my nephew, which worked fairly well, but I found it tiring on the arms and wished I could play it with a controller instead. Standing there with arms outstretched just didn't add to the enjoyment of the game at all.

    Kinect seems to fail to recognise the word 'Xbox' much of the time, which is supposed to trigger listening mode. By the time I've got Kinect to respond then I could have done what I wanted quicker using the controller. It is certainly not a seamless experience for me. Other members of my family have also tried it with mixed results. Kinect works OK when it comes to detecting simple movements, for example pushing zombies away in Dead Rising 3 works perfectly, but anything more complicated and it just seems to struggle. I suspect that it is mostly due to the terrible lag on the device that is apparent when navigating menus. If that is improved over the 360 then I'm glad I didn't buy Kinect for that system.

    At the moment Kinect feels very much like a gimmick, one that has added £80 to the cost of the system and has absolutely no standout games that show it off. I certainly would not buy ANY Xbox One that is designed solely around Kinect as, from my experiences of it, it is still very flawed. That Fighter Within turned out to be utter crap is of absolutely no surprise to me at all."
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tested: PlayStation 4 Hard Drive vs. SSD vs. Hybrid Drive




    Interessante materie.
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha wow dan is die gast zelf echt een fail of heeft spraakgebrek want voor mij is het echt wel een toevoeging en werkt het sowieso meer dan 95% van de tijd en dat meteen vanaf het begin.

    In Ryse herkent de Kinect mijn stemcommando's zelfs nog beter aangezien ik me niet kan herinneren dat ik mezelf heb moeten herhalen in Ryse.

    Sent from my HTC One using Tapatalk

    Edit:

    Kleine demo dat ik op Instagram heb gezet.

    http://instagram.com/p/hDd660G8B3/
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja..kweenie man. Ik lees op de UnionVGF forum juist alleen maar positive verhalen. Dit is een van de negatievere reacties uit de vele positieve. Als het allemaal so slecht was had ik echt een shitload aan berichten verwacht. Misschien kunnen wat Xbw'ers met een X1 hier wat over zeggen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem nu de hele dag gebruikt en heb eigenlijk geeneen keer iets moeten herhalen. Misschien is mij Engels gewoon goed. :+
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kreeg de indruk dat dit signaal veel bijval kreeg, maar goed om te horen dat jullie ervaring wel positief is.
     
  10. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    De indrukken zijn veelal van sites die naar mijn mening er niet voor zijn gaan zitten en serieus de stem commando's hebben gebruikt, want het kan er bij mij niet in dat het bij mij zo goed gaat terwijl ik dus geen native Engels/amerikaans accent heb en dat het bij al die sites het voor geen meter lukt.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Hier ook geen enkel probleem. In nagenoeg alle gevallen pakt hij het op. Wel heb ik soms wat problemen met xbox record That. Wanneer mijn speakers vol aan sta en ik in forza 5 aan het genieten ben van de geluiden van een Ferrari f50 dan wil kinect mij welleens niet horen :).

    Los van kinect heb ik nog wel een kleine FIFA 14 ergernis. Er worden steeds gameclips gerecorded, echt op de gekste (lees:meest nietszeggende) momenten.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Wat (indicaties van) first week sales in US:

    [​IMG]
     
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    En dan globaal:

    [​IMG]
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik zat te kijken hoe jouw cijfers zoo erg kunnen afwijken van die USA cijfers. Want hoe kan het dat die aantallen van de bovenste helemaal niet terugkomen in de onderste... Helaas gaat de vergelijking mank (misschien dat je het zelf ook zag) want de USA vergelijking is gemeten op de 23ste en die global van jou op de 16de toen de one er niet was. Is wel een nuance
     
  15. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    wat vinden jullie eigenlijk de mooiste launch game die er is?
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Killzone.

    Sent from my Batmobile
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Killzone niet gespeeld, van de One is Ryse de mooiste launch game.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Digital Foundry vond Ryse de mooiste game van beide consoles. Maar denk dat ze elkaar niet veel ontlopen. Maar KZ en Ryse zijn beide de mooiste launchgames. :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    En allebei schijnen ze matige gameplay te hebben (in het geval van Killzone enorm slechte AI). :+
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is KZ een kutgame, met name online?
     

Deel Deze Pagina