En PS4 met betaald online is een soort van xbox? Btw, een of andere wouter op YT doet zich voor als Krinion -_-:{
Alleen die dlc list is weer samengevoegd, er is geen speciale champions bundle dlc list meer helaas.. Send with Tapatalk HD for Android
Hoe zit dat met je pantser, heeft het voordelen om die dingen te veranderen? (helm, borstplaat etc.) Dat je dan sterker bent of iets dergelijks, of is het alleen voor de sier?
Waarom kon je Guus niet alleen laten antwoorden hè Spelen mensen deze game nog, of is het dood zoals Judgment
Ah oke thanks. Lekker overdreven dan, je kunt echt uit honderd dingen kiezen. Er spelen trouwens op zich nog wel aardig wat mensen Halo hoor, natuurlijk vooral in Team slayer en Big Team, maar matchmaken duurt niet lang in ieder geval.
Laatst Halo Reach gespeeld en daar was nog behoorlijk veel man online. Halo is dus zeker (nog) niet dood. Hoe zit dat eigenlijk met 4? En al die map packs die je inmiddels moet hebben? Kan je daarvoor niet ergens cheap een code voor aanschaffen op ebay?
Halo 4 is toch wel de Halo die ik het minste heb gespeeld. En dat terwijl ik dacht dat ze weer terug naar Halo 2-3 gingen. Had bij de Limited Edition alle mappacks er bij zitten, daarvan heb ik er niet één gespeeld omdat Halo 4 voordat het eerste DLC pakket uit kwam hij al in de kast lag.
Gears 3 staat wel op een betere plaats in de top 30 die hier gehouden wordt. Take that! Vind het eigenlijk maar vreemd dat Halo 4 er al in staat.