Blijkbaar is die rang er al voor de PC, kwam er vanmiddag iemand tegen met die rang, alleen was het nog wel een Colonel rang embleem in plaats van een generaals ster.
Ja dat bedoelde ik. Die komen met de eerste DLC maar op PC kan je de wapens al unlocken en ook de rank dus. Op console kan dat nog niet.
Ook mensen last van niet upranken nadat je wel rank up gegaan bent in het after-battle report? De xp lijkt totaal niet te kloppen...
Moet ik trouwens met de Laser Designator van de recon blijven locken, of is 1 keer voldoende? Nu blijft de target er wel eens omheen staan en soms is het ook meteem weer weg. Heb geen idee of ik dan het voertuig nog steeds gelocked heb.
Das idd goed nieuws. Heb de game zelf op de PS4. Moet zeggen dat de netcode voor mij een stuk beter werkt dan dat BF3 ooit gedaan heeft. Zijn trouwens wel andere maps dan X1/X360 die mij naar het dashbord crashen. Dawnbreaker (als ik het zo goed spel) kan ik op de PS4 gewoon spelen, terwijl die op de X360 altijd naar het dashbaord crashte. Wel een andere map die mij naar het dashboard crasht. Weet zo alleen niet welke dat precies is. Bugs die ik op PS4 tegen kom is dat soms het geluid in voertuigen even weg valt en soms als ik spawn het scherm een aantal seconde (stuk of 10) zwart blijft.
Rivanov, mag ik vragen hoe je Premium hebt geregeld? Ik heb de One met BF4 en ik kan premium niet aanschaffen op een of andere manier. Als ik die wil kopen, druk ik op 'Buy Premium' en dan kan ik alleen maar Credit Card toevoegen.. Local staat op UK. Moet ik wisselen naar US? Kan ik dan met Paypal betalen? En kan ik 'm daarna weer terug zetten naar UK? Want ik las hier ooit dat je maar eens in de zoveel tijd kunt wisselen van Local enzo. Thanks alvast!
Via internet even PayPal aan je account toevoegen. Zorgen dat je een Amerikaans adres opgeeft uit een staat waar ze geen BTW hanteren. Ik heb Alaska. Vervolgens de Xbox regio even wisselen naar de USA (dit kan je zovaak doen als je wilt.. Staat los van je gamertag regio) dan even Premium aanschaffen in Dollars met je PayPal. Is $49,99 en dat is omgerekend € 37,96 Daarna je Xbox weer terug naar UK zetten voor betere netwerkperformance. Exacte uitleg voor koppelen van PayPal aan je account staat hier op de site vaak genoeg uitgelegd.
Hmm, ik heb hem gewoon op de USA staan, maar bij de servers filter ik het wel zodat ik alleen in Europese servers zit. Denk jij dat je een betere verbinding heb omdat je in de UK zit? Of is dat al ergens bekend gemaakt,want dan ga ik het omzetten. @ Roboduck: