Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Naar KZ moet je alleen kijken, dat moet je niet spelen :+
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ligt het aan mij, of is de next-gen nou nog niet bepaald iets om warm van te worden.
    Met de huidige en vorige generatie vond ik het veel meer speciaal (al heb ik de 360 pas een jaar of meer na de launch gekocht).
    Nu met de nieuwe genratie (One, PS4) hoor ik veelal negatieve berichten, uitstellen van beloofde features, gericht op Amerikaanse markt en veel andere negativiteit. Daarnaast zijn er ook nog niet echt titels die ik zou willen hebben (al gaan er wel toppers aankomen).
    Ach, wil voorlopig nog genoeg titels op de 360 spelen om nog wel ruime tijd te wachten voor een next-gen. Dan is die wat goedkoper, zijn de kinderziektes er uit en wat meer exclusieve next-gen games verkrijgbaar.

    Moet zeggen dat ik de PS4 aanvankelijk wel interessanter vond dan de One, maar ook daar ben ik niet meer zo over uit.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel BF4 maar eens op PS3/X360 en daarna op PS4/X1. Verschil is gigantisch. Velen malen groter verschil dan het verschil was in de vorige generatie.

    Dat er negatieve berichten zijn en dat er features uitgesteld worden is waar. Ook zijn de spellen niet om voor warm te lopen, maar de mogelijkheden die de consoles hebben zijn enorm. Zeker bv de mogelijkheid om met 64man fatsoenlijk online te spelen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DF over remote play. Volgens mij is het leuk als je al een Vita hebt maar om per se een te halen of een bundel te kopen.


    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-vita-remote-play
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb precies hetzelfde :) Voor mij was de 360 ook echt een hele tijd hard werken geweest om dat geld bij elkaar te krijgen (14-15 was ik toen) en had ik Oblivion al 2 maanden in huis voordat de console kwam, ik was toen zo gehypt :lol: Nu is het allemaal meer van "bepaalde titels lijken mij wel leuk, maar verder..."

    en ook ik ben er nog niet over uit welke console het zou worden, ik denk ook dat het gewoon het beste is de kat uit de boom te kijken voorlopig :) Lekker rustig afwachten terwijl iedereen aan het 'beta-testen' is :p
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik heb KZ nooit gespeeld en op beelden ziet het er altijd mooi uit ja. Maar de gameplay ziet er best lame uit. Ik hoorde dat het online erg tegenvalt. Ik twijfel dan ook deze titel te bestellen. Voor mij is de MP altijd heel erg belangrijk en dan kan ik beter wachten op Destiny en ook al is het niet de beste... Halo 4 nog even spelen. Een BF of CoD boeien me niet, dus er blijft weinig over!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Net 1 potje gedaan en ben volledig afgeslacht. Ik kan je dus ook niet echt aan nuttige info helpen :+
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, lekker bezig. :+ Toch bedankt! 8)
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat ik me tot nu toe het meeste met Skylanders vermaakt van de next-gen games. Al is Dead Rising 3 ook super tof, alleen die poppetjes zijn zo verslavend 8).
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het nog toe echt moeilijk om te kiezen welk apparaat me beter bevalt, ze bevallen me allebei echt super goed. Only time will tell!
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja ik geniet wel van de titels die ik gekocht heb, maar ben niet hooked of zo.
    2014 komen de echte next gen titels als Titanfall, Destiny en The division.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Van wie moet je kiezen dan?:confused:
    Gewoon een threesome, lekker toch?:thumbs:
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Haha, dat is waar. Maar op een gegeven moment zal je toch 1 console als echte main console hebben denk ik. Het hangt er natuurlijk ook vanaf welke console de meeste van mijn vrienden gaan kopen. En tja, XBW, dus Xbox One games moet ik in de toekomst makkelijker kunnen krijgen dan PS4 games.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Precies.

    En de mainconsole wordt voor mij die online het lekkerste loopt.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Next Gen is vandaag begonnen met dank aan Delphiki. Super sportief!!

    [​IMG]
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben blij dat mensen hier zo met elkaar om gaan :thumbs:
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Delphi!:thumbup:
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Killzone vannacht een paar uur gespeeld en het was echt genieten hoor :eek: Het doet idd niets echt super vernieuwend (al is die Owl mechanic wel erg tof gedaan) maar het speelt geweldig lekker en ziet er uit als 100 heiligverklaarde maagden die over je netvlies druppelen.

    Delphiki Xbw baas 2013 :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Ik heb het even gemist, maar waarvoor was het kratje? :D
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Of er wel/geen verschil zou zitten tussen multiplats. Ik zei van wel :)

    Erg tof ook hoe iedereen hier reageert :cool:
     

Deel Deze Pagina