Ik begin een beetje in de SP te komen. Checkpoints liggen echt ver uit elkaar. Ik heb een stuk uit 1 van de eerste levels wel tien keer opnieuw gedaan. Wellicht ben ik meer lineaire shooters gewend. Owl is echt een toffe toevoeging trouwens.
Idd. Er verschijnt ineens vanuit het niks een andere objective (oranje pijl) en als je de alarmen niet uitschakelt blijven er reinforcements komen. Daarnaast hoef je 1 van die Hellghast vestigingen helemaal niet leeg te ruimen. Het is iig goed wennen.
Klopt, ben ook bijna 3 kwartier bezig geweest om bij die AA Guns te komen. Had geen idee hoe ik er kwam haha. Maar verder prima spel en tenminste niet zo lineair. Sent from my Batmobile
Het is wel een stuk leuker als de streamer interactie heeft met de chat. Dat maakt het voor mij de moeite waard om te blijven hangen of niet.
Ja, dat heeft Modder me ook al vaak verteld. Maar aan de andere kant lees je ook vaker van mensen dat ze verlangen naar gameplay zonder slap gelul tussendoor. Het zijn er niet veel die dat willen, dat zie ik aan mijn viewers, maar fuck it. Dat is ook hoe ik het zelf fijner vind. Ik heb er gewoon geen behoefte aan om te praten tijdens het gamen.
Nog nooit gedaan Maar hoe slaat dit spel nou op? Ik heb in de vorige sessie meerdere keren checkpoint langs zien komen, maar ik kon net weer vrolijk opnieuw beginnen. Mijn initiele mening mbt de SP moet ik toch wat naar boven bijstellen. De AI is midden in een gevecht toch wel erg vet en de gameplay is heerlijk. en man o man, wat is dit spel mooi.
Ik kon ook nergens bij opties wat vinden over saven. Misschien moet je wel gewoon een act uitspelen om hem op te slaan ofzo...
Volgens mij schijnen er nogal wat problemen te zijn met het saven in Killzone, had namelijk zelf ook dat ik dacht dat ik iets gehaald had en een andere game wilde doen maar moest ik het weer helemaal opnieuw doen
Klopt ook wel maar dat is voornamelijk als de AI nog niet midden in het gevecht zit. Voorbeeldje: je schiet van erg grote afstand op een Hellghast die op een uitkijkpost staat: Hij loopt het trappetje af, daarna weer op en gaat weer op dezelfde manier staan. Dat kan je eindeloos volhouden tot dat hij dood is. Echter midden in vuurgevechten loopt het toch allemaal wel erg lekker.
Vind de multiplayer echt niks. Slecht level design en grafisch totaal niet bijzonder. De multiplayer loopt daarnaast niet constant op 60fps, maar is erg wisselend. Betreft de singleplayer. Het ene stuk ziet er erg mooi uit en het andere stuk weer totaal niet. Framerate is erg onstabiel, er zit zoveel wisseling in dat het gewoon storend is. Motion blur effect vind ik ook te sterk aanwezig. De AI is inderdaad niet ok. Vind de game tot nu toe tegenvallen.
Same here. Het proloog stukje is matig en het eerste 'echte' level is behoorlijk wennen, maar alles bij elkaar ben ik positief verrast.
Absoluut, snap veel kritiek echt niet. Die OWL bv. vind ik echt een leuke toevoeging en is eenvoudig te besturen. Die grote open velden waar je zelf ook moet zoeken vind ik een groot pluspunt terwijl ik een paar recensies gelezen heb waar dit als minpunt bestempeld werd. En de graphics en het geluid zijn echt subliem, er zit zo'n onheilspellend deuntje in die ons thuis deed denken aan de film The Thing (het origineel)
vind de onstabiele framerate echt onacceptabel. had toch zeker verwacht dat bij het paradepaardje van de ps4 alles op technisch vlak wel ok zou zijn. de wisseling van hoge framerate naar sub 25 frames is erg merkbaar en storend. qua game vind ik het zelf allemaal wat middelmatig. vind dan battlefield 4 technisch gezien sterker. constant 60 frames en mooie graphics. op het gebied van online mag killzone niet eens in de schaduw staan van battlefield 4. bf4 is groots en een spektakel, waar killzone er online uitziet als een lastgen game met een slecht leveldesign.