Jaar PS+ gekregen. Nog geen PS4. Heb maar alvast een order aangemaakt voor InFamous Second Son pakket in maart, wacht daar rustig op.
Ik had de lamp wat feller moeten zetten, maar fuck it. Het is te zien waar het om gaat. Voor de PS4 release; ik koop niet meer dan 2 games, waaronder waarschijnlijk Knack, en geen extra controller! Uiteindelijk: 6 games en een extra controller! En geen Knack. Crap. Niet mijn schuld! Ik zweer het! Welkom, next-gen backlog!
Die kun je leuk met vrienden en familie spelen en poppetjes kopen is verslavend Daarnaast is het een prachtige en leuke game, speel hem wel direct op het moeilijkste het moet een uitdaging blijven.
Doe je goed, ik zit nog steeds met hetzelfde als vorige week Nog wel in de verleiding geweest om AC4 te halen bij Saturn. Maar heb eerst maar is mario 3d world gekocht om de verjaardag van de wiiu te vieren. Nu eerst effe alles uitspelen (en platinum) halen, voordat ik nieuwe aankoop doe denk. Hoe zit het met PS+? Krijgen we eind december nog een nieuwe update? Of pas volgend jaar weer omdat ze het nu al hebben over de December update.
Precies, en dan hebben de volwassen weer eens de tijd om kind te zijn . Het spel kan ook best uitdagend zijn op de hogere moeilijkheidsgraad en het is gewoon tof!
Eind december komt normaal gesproken de januari update. Zit zelf ook te twijfelen voor AC4 omdat er tot inFamous toch niet meer wat uitkomt