Ik heb alleen niet de motivatie en 3 of 4 uur naar een Western Kijken, vooral een oude, en dan ook nog eens woestijn achtig landschap, nee. Het kan dan nog zo'n klassieker zijn, maar ben over het algemeen niet zo fan van oude films. Er zijn wel de nodige uitzonderingen.
http://www.nu.nl/film/3642456/fast-and-the-furious-acteur-paul-walker-40-overleden.html RIP Fast & Furious held.
Ja dit had ik echt niet verwacht zeg. Een car crash, hopelijk niet door rijden onder invoked...want dat is gewoon zo stom.
Hij was op weg naar een liefdadigheidsactie met een vriend, en zelf was hij niet aan het stuur. RIP Paul.
Acteur in Fast & Furious zijn en dan veel te hard rijden op een weg en crashen. Blijkt in het echt toch moeilijker dan in de film blijkbaar . Sund op 40 jaar, pff.
Ja klote voor hem en en zijn familie, maar kan me er verder totaal niet druk om maken. Heb dan ook helemaal niets met de F&F films.
R.i.p ergste is nog dat hij niet zelf achter het stuur heeft gezeten, maar notenbene een maat. Hij had het zelf niet in de hand.
Was goede acteur, en had zeker veel meer ingezeten nog dan alleen de F&F films. Met een goede rol en de nodige inzet had hij denk ik best nog prijzen kunnen pakken. Doodzonde. Weet iemand hoe ver ze waren met het filmen van F&F7? Want ik meende te lezen dat het daadwerkelijke filmen al klaar was, zoja wat gaan ze dan doen? Ik neem aan gewoon uitbrengen en opdragen aan Paul. Of moeten ze nog een boel filmen en nemen ze een andere acteur? Of Gaan ze het in de films zo spelen dat Brian o'Conner ook dood gaat?