Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik sta nog steeds op 1 in NL bij Soccer General :+

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik merk dat iOS7 gewoon echt veel te zwaar is voor mijn iPhone 4, hij is sindsdien echt onnoemelijk traag geworden, dus ik wil weer downgraden naar iOS6 of misschien zelfs wel iOS5, omdat die ook wat batterij-vriendelijker leek. Is er ergens een site waar ik de verschillende updates van besturingssystemen kan vergelijken en waar ik die ook kan downloaden?

3. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Downgraden kan niet meer.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waarom niet? Beetje nutteloze reactie zo. Het lijkt me dat als je een bestand vind van iOS6 dat je dat er zo via iTunes op kan zetten. Alleen kom je dan misschien in de knoop met sommige ge-upgrade apps.

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kan niet, Apple signed deze firmware niet meer.:)

6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Zoals hierboven al is gezegd, apple die signed firmwares. Je moet het een beetje zien als windows die vraagt om een code en die code die moet je activeren. Een ios firmware word voor een bepaalde tijd gesigned door apple voor z'n devices als je een firmware installeer dan maakt hij verbinding met de apple servers en dan wordt deze goedgekeurd dit heeft ook gevolgen voor het downgraden, ook al word ios 6 nog steeds gesigned, downgraden van een hogere ios naar een lagere staan ze niet meer toe door middel van dit signen. Zie het als een voorwaarde, je accepteert het upgraden van je device met de gevolgen dat je er daarna aan vast zit. Zelfs jailbreak blobs werkt al een tijd niet meer.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is mooi balen dan. Had ik maar nooit geupdate zeg. Ik weet zeker dat ze expres dat besturingssysteem zo updaten dat je om de 2 jaar een nieuwe telefoon moet kopen, omdat ie dan door updates te traag voor woorden wordt. Beetje gierig wel, aangezien de telefoon zelf nog prima is. Met iOS 5 of 6 zou ie perfect draaien.

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb ook een iPhone 4, met iOS 6 er op. Maar ook met iOS 6 draait hij niet echt 'perfect', soms is hij gewoon erg lang bezig met het laden van het instellingenscherm, hetzelfde geldt voor WhatsApp. Facebook pull-to-refresh duurt soms ook vrij lang. Als ik zie hoe goed iOS 7 draait op een iPhone 5 is dat een wereld van verschil.

Overigens kan je die gekke effecten in iOS 7 uitschakelen in de Instellingen. Ergens is er de optie 'verminder beweging'. Misschien helpt dat.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Dat heeft ook gewoon vrij weinig met iOS te maken, t'is gewoon oude hardware.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat zou kunnen, maar deze telefoons zijn zo duur, ik denk dat de hardware van iPhones in tegenstelling tot die van veel Android telefoons makkelijk 5 jaar mee moet gaan. Op iOS5 draaide mijn iPhone 4 perfect. Bij iOS6 begon de batterij opeens veel sneller leeg te gaan, echt een wereld van verschil. En bij iOS7 werd ie ineens intens traag. Dat is echt geen toeval. Maar ik zal dat "verminder beweging" (EDIT: instellingen > algemeen > toegankelijkheid) eens proberen, misschien helpt dat iets. Al zal dat niets helpen voor het laden van apps etc.

EDIT2: hier staan ook nog wel wat nuttige tips:

http://readwrite.com/2013/10/15/ios-7-fixes-iphone-4-4s#awesm=~ooMImSJOxSX5wo

Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je hem al een keer volledige hersteld ?
    Mijn zusje gebruik nu even mijn oude iPhone 4 maar hoor haar namelijk niet klagen.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja al een paar keer. Ongewenst ook, vanwege rare bugs die zich voordeden.

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb maar een 5s gekocht trok het echt niet meer met de 4 en nu is het werken met de telefoon weer een verademing.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is dus precies wat ze willen, de eikels. Maar na die tips uit die link te hebben toegepast is ie alweer iets sneller geworden, scheelt echt volgens mij.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mijn iphone snapt zijn eigen batterij indicator niet ofzo. Vaker wel dan niet zit ik op ~20% en is m'n batterij gewoon leeg. Kan ik daar iets tegen doen? Iphone 4S, 2 jaar oud oid.

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de zelfde problemen met mijn iPhone 5 :mad:

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nu heeft mijn zusje net een nieuwe iphone 4s
    en de taal staat op nederlands
    echter zijn alle apps die ze installeerd in het duits

help aub?

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer even het volgende.
    1. App Store opstarten.
    2. Onder het scherm op Apple ID klikken.
    3. Toon Apple ID.
    4. Land/regio : Nederland.

Eventueel de App opnieuw downloaden.

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Nieuwe update van Tapatalk is uit, nu aangepast voor iOS 7. Ziet er een stuk beter uit met het nieuwe keyboard imo.

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Net Tombraider gekocht voor € 0,89
    Meteen kwamen de frustraties naar boven toen de game voor de PlayStation uitkwam.
    De besturing reageert niet lekker en de camera staat steeds verkeerd.

Deel Deze Pagina