Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :b:

    Dit wil trouwens niet zeggen dat ik al zeker ben dat de PS4 m'n main console word

    al dat gezeik met PSN en 0.0 gezeik met LiVE tijdens de launch doet me weer vermoeden dat MS de online zaken nog steeds veel beter voor elkaar heeft

    maar alle BF4 vergelijkingen van DF vielen qua performance en graphics in het voordeel van de PS4 uit

    en het was geen kwestie van geven en nemen, de laatste vergelijking van de retail versue zegt gewoon dat en de resolutie en de framerate hoger zijn

    en dat had ik niet verwacht dus dat kratje bier is welverdiend :+
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou qua timing was het best logisch geweest volgens mij toch? Skyrim kwam uit in 2011 en een aankondiging van een nieuwe Bethesda game was niet zo heel raar geweest. Maar idd...voor vanavond...no expectations. Op wat voor manieren warden Oblivion, Fallout 3 en Skyrim geteased eigenlijk? Skyrim's eerste signal was gewoon de aankondiging tijdens VGA's toch? En Fallout 3 volgens mij gewoon een eerste screenshot ofzo...niet echt teasersites.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Geen idee, inmiddels is het al weer opgelost, maar vlekkeloos is het absoluut niet:+
    Neemt niet weg dat MS de zaakjes online beter in orde heeft.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Halve game is natuurlijk onzin. En als je de BF4 calender ziet zul je zien dat er veel extras komt. Daarmee is het niet alleen maar dlc dat je krijgt, je krijgt ook premium items die andere niet krijgen en bv voorrang op volle server als je in de rij staat en je krijgt 2 weken eerder de content dan dat anderen dat krijgen.

    Al met al een hoop extra en zeker heen halve game...

    Trophies zijn voor de ver ik heb kunnen zien hetzelfde. Alleen staat er nu bij hoeveel % van de spelers deze ook hebben en daar dan de moeilijkheid bij.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Speel al het hele weekeind zonder problemen met PSN, zou hier je hier niet teveel aan ophangen.

    Sowieso wil ik nou wel's een keer op die legendarische servers van jouw spelen dus beter kom je ook naar de PS4 :+

    De andere krijgen het gewoon twee weken later bedoel je :+ Hij heeft zeker wel ergens gelijk, je krijgt steeds minder game voor meer geld zodat ze dat later als DLC of Preorder bonus kunnen verpatsen. Gelukkig valt het met Battlefield (nog wel) mee.

    Vind 50 euro trouwens wel aan de prijs voor Premium, BF3 was nog 40.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan zal EA/DiCE toch eerst echt rent-a-server aan moeten kondigen voor BF4 :+
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Klopt ja titanfall :thumbs:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoeveel meer games zijn er dan met een season pass? En ik kan niet zeggen dat er minder content is dan voorheen.

    Season pass voor CoD Ghost is meen ik ook €50,-. Weet niet of het heel duur is. Als je los alle dlc bij bv CoD4 of MW2 kocht kwam je boven de €50,- per jaar.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Waar geld is is EA :+ gaat er wel komen denk ik.

    Eikel :+

    Maar heb nu echt teveel games om te spelen, weet niet eens wat ik wil spelen eigenlijk 8)

    Titels die ik erg tof vind tot nu toe zijn BF4, Killzone, DCUO, Resogun en Warframe.
    Contrast is wel ok, Warthunder ff via remote play op de plee gedaan maar leek me minder. Dan is er nog Rivals en AC4 die ik kan lenen 8)

    Misschien maar's een paar dagen me op één game focussen en de rest uninstallen ofzo :+

    Heb het om heel eerlijk te zijn niet echt bijgehouden omdat ik niet zoveel meer achter de console zat de afgelopen jaren maar veel AAA games komen met season passes, zag ze iig zat geadverteerd worden op de 360.
    Borderlands, AC, Max Payne, MK, Batman hadden zo uit m'n hoofd allemaal season passes. Rond de 40 euro ook wel volgens mij. Meestal krijg je dan alle DLC en bespaar je de kosten van 1 DLC aankoop ermee.
    Ze gebruiken deze generatie mooi om alles weer een stukje duurder te maken dus heel gek is die 50 euro niet.

    Heb 47,50 betaald voor heel BF4, en dan vervolgens 50 euro betalen voor wat extra maps en random meuk (die ze veel beter door ingame presaties hadden kunnen laten unlocken) is nogal krom niet?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die randommeuk had idd wel ingame gemogen. Maar voor maps betalen we toch al jaren? Meestel is het 15 euro voor een 4 tal maps. En dat dan 4-5x per jaar. Met een pass is het goedkoper dan dat we voorheen betaalden.
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen vergeten dat het maken van games een stuk duurder is geworden.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind BF en bijvoorbeeld Borderlands voorbeelden van de enige goede manier om een season pass te doen

    heel erg veel nieuwe content en ook echt een jaar lang of meer

    Als het op dit manier gedaan word heb ik er geen problemen mee

    maar games als Max Payne, Bioshock Infinite, Batman e.d kunnen net zo goed losse DLC krijgen

    daar zit helemaal niet zo'n uitgebreide stoom content achter als bij BF en Borderlands
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    X1 goot een upscaling filter over games die niet native 1080p zijn. Over-sharpt dingen en maakt het ook donkerder... De oplossing is om de X1 alleen 720p te laten outputten, maar daar zit je met een next-gen console ook niet op te wachten.

    X1 vs PS4:

    [​IMG]

    Hier nog meer waarbij je kan sliden: http://www.theverge.com/2013/11/29/5155726/next-gen-supplementary-piece
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    One krijgt wel nog de AA patch. Die de PS4 al gehad heeft. :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier ziet het er niet best uit, maar toen ik de X1 en PS4 Gamersyde videos naast elkaar had afgedraaid bleek dat qua textures de X1 versie mooier was. De verschillen in die gif zie ik dus echt niet.
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Die screenshots van AC black Flag klopt echt geen reet van. Bij de PS4 is de belichting aanwezig en bij de XO niet dit is duidelijk te zien.

    En als ik nu Ac 4 opstart op de XO zul je bijna geen verschil zien. Zal morgen even een screenshot posten.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom man. Net zoals die andere gifjes van een tijdje terug...ik zag bij lange na niet die verschillen in de Gamersyde videos.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Er zit een behoorlijk verschil in! niet dat ik er iets van merk aangezien ik maar 1 console heb en er geen 2de meer bijkomt.
     

Deel Deze Pagina