Morgen komt mijn Xbox One ... maar ik ben nog steeds aan het twijfelen. Ik had hem gecancelled, maar hij was al verstuurd Misschien dat ik hem aan de deur weiger of toch maar aan neem...
Ik ben van plan om volgende week met een vriend naar Duitsland te gaan om daar een Xbox One te kopen. Maar het liefst wil ik er 2 aan de kant laten leggen. Waar kun je dit het beste laten doen. Ik dacht zelf de mediamarkt maar die site geeft problemen als ik mijn adres invoer
XBone Hey guys, dit was nog samen met Alpine op de releasedate! http://www.youtube.com/watch?v=RViu-nGIXPU
Media Markt in Herzogenrath kan je alleen reserveren als je €30 aanbetaald maar wanneer ze er weer binnen kregen kon die me niet zeggen.
The one is zeker de moeite waard, ik vind het een geweldig apparaat. Weet zeker dat je er veel plezier mee gaat hebben
IK ben deze week naar de mediamarkt in Aachen geweest om er een xbox one te kopen. Ze hadden er geen meer. Toen ik vroeg om er 1 te reserveren zei de verkoper je kunt hem reserveren maar we weten niet wanneer we er weer binnen hebben.
Ze krijgen dinsdag een nieuwe levering voor de ghosts bundel, dit kreeg een vriend binnen via de mail.
niet twijfelen , gewoon lekker gamen anders moet je nog weken en weken wachten op een ps4 en die ps4 kun je er altijd later nog bij kopen (doe ik ook met de One )
Nee, compleet andere architectuur. Emuleren zou veel te veel kracht kosten. Geloof wel dat Sony met een soort streaming dienst komt voor PS3 games, maar vraag me af hoe dat gaat werken.