Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Controller status is de ps knop lang ingedrukt houden, dan zie je een laad icoon zoals een batterij ;-)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom doen ze het niet allemaal zoals op de 360 :'-( Dat de Play & Charge kit door een lampje aangeeft of ie vol is.
    En een langere kabel graag. :+

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja als niemand een WiiU heeft dan kan de nieuwe Mario nog zo goed zijn..

bizar trouwens dat het oude record van de PSP was :+

Als je gezegd had dat de ps3, ps2, ps1, xbox, 360, ds, Wii allemaal een betere launch dan de PSP hadden gehad had ik dat zo geloofd

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt elke mini-usb kabel gebruiken:) ik laad m'n controller zelfs op aan m'n telefoon lader die hier standaard binnen handbereik ligt. Hoeft er ook niet zo'n lelijk draadje uit de PS en door de kamer:D

Dat Knack meer verkoop dan Mario heeft meer te maken met dat niemand een WiiU heeft denk ik :+

Blijf het naar vinden om te zien dat CoD zo goed verkoopt |:-|:-|:-

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet aan gedacht. De 360 controller laadde ik altijd op via mijn laptop. Dat zou nu dus ook gewoon moeten werken met de DS4?

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Probeert het eens zou ik zeggen :+

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ging overigens om ong 100.000 verschil tussen X1 en PS4 in de UK, eerste zet is gedaan door Sony.

Overigens zou ik het top vinden als Knack op Plus uitkwam, maar dat zal pas dan in februari zijn?

10. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Het verschil tussen ps4 en xbone verkopen vallen me enorm mee, ik had verwacht dat de one het een stuk slechter zou doen.

11. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Micro* ;)

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit zijn verkopen van black Friday, maar er stond ook bij dat die hoge verkopen van Xbox producten kwam omdat de PS4 was uitverkocht. Niet zo raar natuurlijk!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sony wist dat dit ging gebeuren toen ze ervoor kozen om dit jaar nog overal te launchen.

MS heeft met z'n gefaseerde launch gezorgd dat de markten waar ze launchen meer voorraad hebben..

Als je gaat kijken naar NL staat de One daar officieel nog op 0 :+ Dus naar losse markten kijken zegt niet zo veel omdat ze het allebei anders hebben aangepakt. Sony met z'n druppelende launch in meer martken en MS met z'n minder markten met meer voorraad tactiek

De vraag is eigenlijk , hoeveel units hebben ze beide geshipped in totaal en hoeveel zijn daarvan verkocht

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Als elke MM/Saturn er zo'n 50 krijgt en andere winkels zelfs minder dan schiet het niet op nee. En dat is alleen in NL. Wel benieuwd hoe Sony nu te werk gaat. Tweede levering is midden december en vooralsnog zijn het qua units zelfs minder dan eerste levering. Mag echt hopen dat ze in januari/februari met echt een grote batch komen. Straks is de Xbone ondertussen uit en heb je de PS4 nog niet eens in de winkel staan.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou inderdaad, ze moeten wel wat opschieten met fatsoenlijke voorraden want het momentum hebben ze NU

het zou een gemiste kans zijn als er nou tegen de kerst nog steeds nergens een PS4 te vinden is

dat zijn toh verkopen die je deels dan gewoon misloopt omdat men zijn geld dan uitgeeft aan ipad's of wiiu's of whatever the hell

mensen die echt een ps4 willen wachten wel maar rond de feestdagen geen voorraad hebben betekend gewoon misgelopen verkopen

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maak de controller NOOIT open....veertjes op de triggers zijn zo cheap dat je die nooit meer goed terug krijgt :mad:

Well, blauw was toch mooier ^^

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Thanks voor de tip :+

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, bedankt voor de tip! Ik ben iemand die altijd alles graag uitelkaar sloopt, maar laat dan maar zitten! 8) De Xbox 360 controller was gelukkig prima te doen! :p

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die was idd goed te doen. Mijn R1 bleef af en toe een beetje hangen dus dacht hem even open te maken...

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me vandaag een ps4 aangeschaft met fifa en bf.
    Enkel zou ik graag verder spelen waar ik was op mijn xbox 360.
    Ben ingelogd op origin maar toch geeft die het juiste account niet weer.
    Iemand tips ?

Deel Deze Pagina