Ach de reden dat ik nu een ps4 wil is remote play, maar ik denk dat de xbox one de console wordt voor onze huiskamer
Mensen! Ik ben van plan om morgen naar Duitsland te gaan! Hebben jullie nog tips of tricks? Of is het een domme actie aangezien hij overal uitverkocht is? Ik heb wel het gevoel dat er heus nog wel ergens een xbox ligt..
Ik dacht hetzelfde maar 2MMs, een Saturn en GameStop in Koln alvast spijtig genoeg hetzelfde liedje; ausverkauft. Ik hoor het graag als/waar je meer geluk hebt)
Hij zou vandaag 'end of the day' komen. Kwam hij al om 10.03. Ofwel aan het installeren. Zometeen lekker CoD doen.
Het is nog niet afgelopen. Zit er nog middenin. Is echt wel een lastig proces. Ik hoop voor eenieder dat de Xbox One heel blijft....gek genoeg lijkt het daarom extra lastig nu ik bij MS had besteld. Ik hoop van de week meer te weten.
Geen paniek zaaien aub Jij bent 1 van de weinige, gelukkig zelfs de enige op dit forum dus het valt mee met de problemen. Ik hoop wel dat het snel goed komt voor Je, want ik weet hoe irri het is al je console kapot gaat. Sent from my iPhone using Tapatalk
Mijn order bij microsoft.de staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. Wordt vandaag toch nog wel verzonden? Vrijdagmiddag besteld.
ben even een lang weekend weg geweest maar toch besloten om morgen een One te bestellen , incl Ghost maar waar in kan ik dit op het moment het beste doen ? gewoon amazon.de of zou er ergens nog een Day One te krijgen zijn ? voor het weekend zag ik nl nog op microsoft.es nog wat staan maar kan het nu niet meer vinden
Ik heb bij microsoft.es besteld. Ik heb er twee besteld bij een staat verzenden word voorbereid. Bij de ander staat back-orderd.