FM4 [Finished] Mini Challenge Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 30 sep 2013.

1. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Annmm (FANTAstisch) heeft op Suzuka East 2 heat gewoon meegereden? DUs warom geen pnt? Je moet soeiweso maar ff checken want Ron en Potje Zout staan nu op 6 pnt, terwijl die op Maple Valley 38 en 36 pnt hebben gehaald.:b:

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Dat Klopt. Maar omdat er nogal wat verwarring was aan t klassement heb ik t terug veranderd. Iedereen krijgt de punten van zijn positie.

Annmm is 11 geworden en is dus 0 punten.

3. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het veranderd is.
    Had gehoopt op wat meer punten. Die 10 puntjes vielen tegen nadat ik er 33 verwachtte :p

4. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Telt alles, of word het slechtste resultaat niet meegerekend zoals met de Clio cup zo was??

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Vanavond maar ff flink trainen dan, team Fanta moet wel punten pakken natuurlijk.

Sent from beyond.

6. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Sorry hoor maar dit begrijp ik echt niet D? Hoezo wordt het in 1 keer veranderd? Dat kan echt niet hoor als je al 2races heb gehad. Ik heb van niemand iets gehoord dat men de punten telling niet begreep en er was juist voor die opzet gekozen zodat ook de , met alle respect, mindere goden, ook im de punten konden rijden.....aparte move

7. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben het met Asjemenou eens dat de puntentelling niet echt logisch is nu, AM rijders maken nu nauwelijks kans om punten te scoren. Maar van de andere kant, de vorige puntentelling sloeg ook nergens op.
    Misschien moet de puntentelling voor AM en pro gewoon geheel gescheiden worden.

Sent from beyond.

8. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    In de lobby vorige keer kwamen er vragen over.

Daarnaast zal ik dan nog morgen of overmorgen 1tje posten dat dan ook de AM rijders mega hoog scoren wat ik uiteindelijk echt een heel krom beeld vond geven maar dan is iedereen blij.

Je houd naar mijn mening Group B ook spannender aangezien er niet veel puntenverschil in zit.

9. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    [Sign-Up] [AM] [W] Mini Challenge Cup

Maar waarom niet het A en B klassement uit elkaar trekken en geen totaal klassement meer, dan kun je wel de gewone puntentelling aanhouden zonder dat je door een groot punten verschil door minder rijders bij de AM verwarring krijgt. Voor het team klassement zal da wel een andere puntentelling verzonnen moeten worden.

Edit:
    Nog een vraagje, kun je dlc cars aan iemand geven die niet de dlc heeft gekocht?
    Dus bijv.: kan iemand mij een Porsche geven als ik niet het Porsche pack heb gekocht?

Sent from beyond.

10. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Kan ook, Is ook iets wat ik nu geprobeerd heb alleen zou voor B dan nog de punten hoger moeten.

Je blijft dan nog wel dat het misschien motiverend zou kunnen werken dat een AM rijder 2e zou zijn. Mijn lijkt t alleen veel leuker als je echt punten krijgt naar zijn resultaat en het alleen maar leuker word als je dan punten pakt.

Ik rij ook niet voor t kampioenschap maar als ik dan van plek 8 naar 7 ga vind ik dat veel toffer dan dat ik 2e zou Staan maar wetende dat ik daar eigenlijk in een totaal klassement niet hoor

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    [Sign-Up] [AM] [W] Mini Challenge Cup

Ik begrijp zeker wat je bedoelt, dat was indd het probleem met de vorige puntentelling.
    Kijk naar waar ik stond na 1 race, terwijl ik gereden had als een natte krant.
    Maar als je 3e staat in een rijtje van 4, dan snap je zelf natuurlijk ook wel dat je het niet super doet.
    Je kan natuurlijk ook de punten voor de AM rijders lager houden..

Bijvoorbeeld, als er 8 pro rijders zijn en 4 AM, dan kun je de punten voor de AM halveren.

Sent from beyond.

12. Potje-Zout

Potje-Zout Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het zelf fijner met nieuwe klassement, meer omdat als ik straks "goed" rijd dat ik niet ineens eerste of tweede worden door twee verschillende groepen. Kan wel twee groepen maar dan moet je echt twee verschillende klassementen hebben en 1 overal klassement maar dan niet met de zelfde punten berekening. Maar dit is mijn mening alleen ;)

13. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Ik vind het nieuwe klassement ook wel wat duidelijker en eerlijker, misschien even kijken hoe ze dat in het WTCC doen met de Independence trophy

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

14. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Ja, maar in mijn ogen minder leuk voor de nieuwkomers, en juist een beginnerscup , zoals in de op staat,moet motiverend werken waarbij je dan ook punten kunt pakken en niet het gevoel hebt om voor spek en bonen mee te rijden en let maar op nu gaat het weer een feestje worden voor de "gevestigde" orde.

Plus dat ik het vreemd vindt dat je na een aantal races de puntentelling veranderd, kan in mijn ogen echt niet. Mensen hun punten afpakken, is dubbel lullig8) , maar goed ik hou er maar over op, divi doet z'n best, trek gewoon dat algemeen klassement uit elkaar en doe alleen het teamklassement samen.

Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarom niet gewoon een algemeen klassement, een PRO klassement en een AM klassement?

Algemene punten
    PRO punten
    AM punten

Fictief race resultaat:

coureur 1 - PRO - 25 - 25
    coureur 2 - PRO - 18 - 18
    coureur 3 - PRO - 15 - 15
    coureur 4 - AM - 12 - 25
    coureur 5 - PRO - 10 - 12
    coureur 6 - AM - 8 - 18
    coureur 7 - AM - 6 - 15
    coureur 8 - PRO - 4 - 10

Fictief algemeen klassement:

coureur 1 - PRO - 25
    coureur 2 - PRO - 18
    coureur 3 - PRO - 15
    coureur 4 - AM - 12
    coureur 5 - PRO - 10
    coureur 6 - AM - 8
    coureur 7 - AM - 6
    coureur 8 - PRO - 4

Fictief PRO klassement:

coureur 1 - PRO - 25
    coureur 2 - PRO - 18
    coureur 3 - PRO - 15
    coureur 5 - PRO - 12
    coureur 8 - PRO - 10

Fictief AM klassement:

coureur 4 - AM - 25
    coureur 6 - AM - 18
    coureur 7 - AM - 15

Lijkt mij logisch en eerlijk.

16. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Dat was ik inderdaad al van plan om zoiets te maken. Weet niet of ik er vanavond nog tijd voor heb maar morgen zal ik even kijken

Maar wat vinden de AM/Group B rijders er zelf eigenlijk van?

17. Potje-Zout

Potje-Zout Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het van Flavour lijkt mij het beste denk ik. Voor beide groepen het leukst ;)

18. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Als ik t goed begrijp zou dat al ongeveer zijn wat we nu doen alleen zou t Group B klassement aangepast moeten worden

19. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een heel goed idee!

20. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Kleine aanpassing waardoor er een 1 verschuiving is gekomen.

Ron D Core is 1 plek ingelopen tov Psyko.

Deel Deze Pagina