Plantforms: X1/PS4/PC? Release: Holidays 2016 Developer: BioWare Uitgever: Electronic Arts Ik heb de geruchtentrommel even uit de startpost gemieterd en voorlopig even alleen de officiele trailer erin gelaten. Ik zal de boel later een fatsoenlijke update geven, naarmate er meer info vrij komt... E3 2015 Trailer Under Construction...
Of ze gaan een F2P variant maken van de MP van deel 3, al was die MP erg tof om met vrienden te spelen!
Als ze dat doen met een grote aankondiging draai ik ze eigenhandig hun nek om Ze zijn al wat aan het teasen dus het zal hopelijk inderdaad niet lang meer duren.
Pfffff nu ik dit zie krijg ik meteen weer zin om die trilogy te spelen Ben echt benieuwd wat ze met Mass Effect 4 gaan doen.
Het verhaal van 2 vond ik juist niet zo, het verhaal zelf was zeker heel goed maar op de schaal van de hele universum vond ik hem wat klein aanvoelen. In 1 ben je heel het universum aan het ontdekken en merk je hoe groot de omvang is van het gevaar. In 3 ga je dit gigantische gevaar te lijf. En in 2 ben je wat mensen aan het verzamelen.
Ok daar heb je een punt. Ik probeerde alle drie de delen op te nemen in één zin Verhaal van de serie dan. Ben bang dat de serie alleen maar toegankelijker gemaakt gaat worden wat betreft rpg invloeden Zou de serie nog een stuk toffer maken als je zoals in ME1 eindeloos kon pielen en klooien met puntjes. Doe er anders voor ons een hardcore mode in waarin dit wel zit EA! Pretty please?
Dat is voor zover ik weet nog nergens bekend gemaakt. Bij een sequel word ik wel een beetje erg blij.