[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. tim15

tim15 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Reus speelt zo relaxt! Zou toch voor Dante en Alaba gaan en naar mijn idee is Neuer beste keeper van spel die houd zoveel niet normaal.

2. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wil ik spelen met achterin: Marcelo - thiaggo silva -chielini - maicon/abate..

Wie kan ik het best als keeper nemen? Ik wil wel dat Silva en chielini allebei 9/10 chem hebben..

3. Feesterd

Feesterd Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Sirigu van Psg.

4. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks

helemaal niet aan gedacht!

5. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan niet. Zonder Howedes heeft Boateng geen 9 chem. :'-(

Dit kan ook. Eto'o > Ibarbo, Nani > Cuadrado (al is laatstgenoemde wel erg fijn). Thiago Silva en Chiellini zijn gelijkwaardig, Pogba is (denk ik) veel beter dan Essien en Abate is beter dan Lopes. Hmmm. Wel goedkoper. + Ik heb Dante en Alaba. :)

Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  7. Mandello

Mandello Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je perse IF Boateng? Gundogan is ook erg goed als CVM in 442 (2).

8. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe kom je in het begin snel aan geld? Vroeger kon ik nog al die bronzen kutspelers instant verkopen, maar nu krijg ik niks ervoor..

10. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Welke spits is vergelijkbaar met balotelli?dat vond ik echt topspits,heb zo'n hekel aan dat getrek en geduw moet spitsen hebben die zich daar tegen kunnen weren,dus wie lijkt op balotelli?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja ik wil per se Boateng.

Ik zal te twijfelen tussen deze spelers:
    IF Boateng als inschuivende CVM/CAM (geweldige stats)
    IF Pogba als CVM/CM
    IF Pedro als underrated IF (geweldige stats en maar 60k)
    IF Navas (te duur)

Diego Costa. Anders Lewandowski (qua stats).

Spelen, spelen, spelen. De titels bij online divisions winnen = cashen.

12. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    ok dus dan moet ik een liga bbva maken,diego costa met benzema gok ik?heb 150k

13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wie wil er echt topteam voor mij maken dan?heb tussen de 150 en 175k,ik speel 442(2) wil 1aanvallende en 1 verdedigende back 2cvs met min 70snelheid en goeie workrates 2snelle lm en rm(vond el sharawy en nani fijn spelen ma willian niet)2cvms waarvan 1 iets aanvallender en 2 spitsen a la balotelli en ibarbo,wil denk ik zowieso diego costa x proberen verder maakt het me echt niet uit,mag ook hybrid zijn.Alvast reuze bedankt

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Complete Liga BBVA, hybrid met Liga BBVA of Braziliaans team. Met 150k kan je een erg goed team maken.

Voorbeeldje op basis van je eisen (kijk, dat is nou fijn een team maken):

15. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Iemand nog meer voorbeelden?siemenn heb je pb gestuurd

16. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
  17. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat ziet er al beter uit ja maar luiz en alves niet echt goeie workrates en ik heb maar 140k en wil wel 2 sterke cvms,was zelf gecharmeerd van poba en vidal maar ik vind best ingewikkeld om hybrid te maken

18. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
  19. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje puzzelen eindelijk een lekker team voor op de Xbox One gemaakt.

Ik probeer nog mogelijke verbeteringen te bedenken, als iemand een idee heeft, please let me know.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hard gezegd, maar: je gaat gesloopt worden tegen goede tegenstanders. Denk ik. Omdat:

- Op het middenveld heb je 3 CM's op een rij. Geen CVM's, geen CAM's. Dat is bij de meeste formaties killing, zeker op de counter.
    - Op het middenveld heb je 3 spelmakers staan en geen één controlerende, sterke speler. Gundogan is 1.80, kan totaal niet koppen en heeft 74 strength en H/M workrates. Özil is 1.83, kan totaal niet koppen en heeft 58 strength en M/L workrates. Cazorla is 1.68, kan totaal niet koppen en heeft 59 strength en M/M workrates. Oftewel: allemaal aanvallende softies die verdedigend erg zwak zijn.
    - Je hebt 3 verdedigers met high attacking workrates. Ik probeer altijd beide CV's gewoon verdedigend te houden (M/H, M/M, L/H, L/M) en dan één van de backs M/M. Je kan best één H/M centrale verdediger houden, maar dan zou ik de back erlangs wel M/M geven of zelfs beter nog M/H, zodat die kant van het veld wel gedekt blijft.

Extra tip: Navas heeft veel ruimte nodig, heb ik alweer gemerkt. RW is idealer voor hem als speler, dan kan ie tegen de zijlijn plakken en zijn snelheid goed gebruiken.

Deel Deze Pagina