Hmmmm, ik zie de ChinaRising maps wel in de server filter staan, maar ik krijg er geen servers mee tevoorschijn gehaald. Ook niet via tablet op Battlelog. (PS4).
De patch is uitgesteld op de PS4. edit: Oeps, geen idee of dat ook voor de China Rising uitbreiding geldt..
Ik heb hem inmiddels kunnen downloaden/installeren. Als ik echter zoek in de Server Browser kom ik weer nergens, want hij vindt niks..
Ik heb hem inmiddels kunnen downloaden/installeren. Als ik echter zoek in de Server Browser kom ik weer nergens, want hij vindt niks.. Zelfde probleem..
Ik heb een BF4 gekocht met uitbreidingspakket China Rising, de code heb ik vorige week al geredeemed, maar nu ik de maps wil downloaden zegt ie dat ik eerst premium moet aanschaffen! Kan ik geen china rising downloaden zonder premium?
Lol, ik werd van de week ook door mijn hoofd gepopt op Paracel Storm, met de killcam kon ik alleen een heel klein rood puntje zien...akelige mensen toch! lol!
Ik zag ook alleen een puntje waar ik op aan het aimen was. En dan een beetje gokken en doorrekenen aangezien je streepjes maar tot 590 gaan Kogel was 3 seconde onderweg!
Servers vandaag zijn helemaal de wegzoek. Telkens als ik een gamemode opstart laad hij een ander gamemode.
[yt]DaHnOXSqOdo[/yt] Deze maakt nog een verdere. Is wel een beetje nadeel van het spotten. Hoe vaak ik met een tank of boot bv een kill gemaakt heb door alleen op een oranje driehoekje te schieten...
Persoonlijk vind ik de M98B beter. Deze heeft een iets hogere muzzle velocity. Dit zorgt er op afstand voor dat je bewegende targets makkelijker kunt raken. Voordeel van de SRR-61 is dat deze een lagere valversnelling heeft, maar nu er zeroing is voordeel niet mer zo groot.