Eerste ep seizoen 2 gezien. Was spannender dan het hele eerste seizoen bij elkaar. Blijf hem kijken denk ik.
ehhm maareee die dokter zei geloof dat ik dat ze 12 weken zwanger was ofzo, brody is al wel lang pleite toch?
Zit wel ongeveer drie maanden overlap in, zo lang is het allemaal nog niet geleden. Saul had het er ook over dat twee maanden geleden die bombing was.
Wat dachten jullie van spoilers? Ep2 seizoen 2 gezien, man seizoen 1 is echt apeshit vergeleken met 2 tot nu toe.
Oke dat ging wel snel opeens. Maar ben nu wel benieuwd verder. Spoiler Wel grappig dat nu net de show draait de onderhandelingen met Iran in het echt goed verlopen etc.
Zojuist de eerste episode gekeken van S1. Enorm sterke opener zeg. Weet zeker dat ik hier heel snel doorheen ga.
Begin was heerlijk spannend van de laatste aflevering, benieuwd hoe het de laatste twee episodes gaat. Ik vertrouw Javadi niet.
Er is een Dexter thread Homeland gaat nu heerlijk los, benieuwd hoe alles samenkomt en hoe iedereen er bij wordt genaaid
Seizoen 2 legendarisch? Haha. Was niks juist imo. Seizoen 3 was niks in het begin maar die van vandaag en de laatste weken zijn super. Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free
2 vond ik echt genieten ja. Alles veranderde, het was gewoon legend. De eerste 6 eps van seizoen 3 zijn tot dusver weinig voeiends.
Wat ik mij afvraag is Spoiler Weet Carrie dat Brody de vice president heeft vermoord? Lijkt me van wel, hoezo is ze daar niet upset over?
Je bent de enige die S02 beter vind dan S01 volgens mij. Zit bij S03 nog bij EP3, ga wel verder als seizoen voorbij is.