[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    De New Mario Bros games zijn wat je ervan verwacht, erg origineel zijn ze niet. Leuk maar geen systemsellers zoals Galaxy 1 & 2 en 3D World.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit:

NSMB imo ook alleen leuk als je met meerdere mensen speelt. Daarnaast wordt het al snel saai. Is niet een game die je iedere dag zal spelen.

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nintendo heeft inderdaad goed laten zien hoe je een jaar voorsprong weg kunt smijten. ;-)

Dat Nintendo er niet al te best voor staat zie ik als iets positiefs. Ze moeten hun best gaan doen voor elke centimeter marktaandeel.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.742
    Ik hoop dat ze inzien dat ze gewoon weer een machine moeten maken als MS en Sony en hun extra winst maar op de handheldmarkt moeten pakken, want daar zijn ze nog steeds heer en meester.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :confused:

Als ze van plan waren hun best te gaan doen voor de WiiU dan hadden ze in het afgelopen jaar wel een teken van leven gegeven denk ik

6. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En de eShop snel volgooien, want dat lijkt nog steeds nergens naar.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eerst maar eens account based gaan licensen, want nu gaat niemand veel geld uitgeven in de Eshop met het risico dat ze alles kwijt zijn als hun WiiU het begeeft

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik baal er enorm van dat alles wat ik op de Wii gekocht heb nu weer moet kopen....heb er wel 25-30 VC games op staan.

Wordt tijd voor een koppeling tussen de eShop voor de Wii, 3DS en WiiU. Eerder koop ik helemaal niks meer!

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nintendo Tvii werkt hier na een jaar ook nog steeds niet...

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik begrijp de beslissing echt niet om met een current-gen systeem te komen. Stel je voor dat de Wii U PS4/X1 graphics had kunnen doen. Stel je voor hoe nog veel mooier Mario 3D World geweest zou zijn en al die third parties zouden Ninty blijven steunen. Stel de Wii U faalt gewoon....stopt Ninty er dan mee of toch weer een nieuwe console? Dadelijk krijgen we Mario en Zelda op Xbox en PS4.....dat idee is heel raar.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.742
    Nintendo stopt er echt niet mee. Die kunnen nog 3 keer een console laten falen voordat ze zich pas echt zorgen hoeven te maken.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dan gaan ze waarschijnlijk door met alleen een handheld.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.742
    Dan kan de Sony al helemaal inpakken op de handheldmarkt. :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoe zit het eigenlijk met 3rd party support voor de 3ds? of draait die gewoon zo goed op Pokemon en Zelda remakes? :+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.742
    Zelda remakes?
    A Link Between Worlds is imo de beste handheld game van deze generatie (samen met Fire Emblem: Awakening) en géén remake. 8)

Maar er komen vooral veel 3rd party RPG's uit op de 3DS. Het zijn ook meer unieke games die ervoor worden gereleased in tegenstelling tot de standaard console ports die de Vita krijgt.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Naast de 3rd party RPGs is er niet veel soeps op de markt.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.742
    Maarja, ik heb liever unieke ervaringen voor de handheld dan de zoveelste port van een console game of pc indie. Blijkbaar zijn 3rd party developers gewoon te lui/gierig om daar een team op te zetten. Zowel bij Nintendo als Sony zijn het namelijk voornamelijk de Japanse studios die deze games maken. Ik heb een EA/Ubisoft/Activision buiten die ene Assassin's Creed game en Ghost Recon: Shadow Wars op de 3DS nog niets fatsoenlijks zien brengen naar een van beide handhelds buiten de standaard ports. Het ligt dan dus duidelijk aan die 3rd parties die zich blijkbaar puur willen focusen op de consoles.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh ja Ghost Recon was ik vergeten :)

Weet ook niet of het 3D moeilijker is om te programmeren.

Wat is eigenlijk de reden dat Nintendo met een 2DS is gekomen? Is dat puur de prijs? Of zien ze dat het 3D niet is wat er van verwacht werd?

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat het puur 2d is kan de vanaf leeftijd naar beneden voor het apparaat. 3D is schadelijk voor de jongste gamertjes al na een korte periode.

En natuurlijk iets cheaper wat ook meehelpt om de jongsten te bereiken.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar is het programmeren ook moeilijker.

Wat me op valt bij Nintendo is dat de titels van Nintendo zelf bijna altijd AAA zijn, maar alles daar buiten vaak niet eens voor €10,- aantrekkelijk is. Is het dan echt zo onaantrekkelijk om iets voor een Nintendo console te maken of zijn het de Nintendo figuurtjes die de games verkopen?

Deel Deze Pagina