Sticky De PS4 mogelijke problemen en oplossingen-thread

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 17 nov 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het ook zwaar irritant dat je talen niet kunt selecteren ongeacht welke taal je op je console hebt, maar het is helaas niet anders...
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zie nu dat je voor de wedstrijd (na shirt keuze) nog naar spelinstellingen kunt onder team management en zo het commentaar kunt veranderen. Gaan we dat maar even doen iedere FUT wedstrijd...
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet fokken met Joeri Mulder! :lol:
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Als ik resogun probeer te spelen begint het beeld te flikkeren en daarna alleen maar zwart beeld...

    Fixed, resogun verwijdert en weer geïnstalleerd
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Andere optie is engels vlaggetje selecteren bij opstarten fifa. Dan pakt hij wel engels bij UT.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja hoor m'n linkerstick is op een plekje heeeeeel licht gaan afbrokkelen. Nog meer mensen met dit? Het is niet merkbaar of erg op dit moment maar toch.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij mij nog niks, maar de stick voelt aan als een een dropje dus ik probeer er voorzichtiger mee om te gaan dan ik normaal doe. Al doe ik normaal wel voorzichtig, dus misschien is het woord 'minder fanatiek' beter? :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    een dropje? dat klinkt niet erg solide :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is het ook niet. :+ Geeft goede grip, maar je moet er niet te hard met je nagels in drukken, want dan schraap je de bovenkant van de sticks er zo af. nomnomnom :9
    De rest van de stick is wel gewoon solide; hetzelfde harde spul als ze altijd gebruiken. Het is alleen de bovenkant.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Nou gisteren naar de Saturn geweest met me kapotte ps4.
    Daar kon ik een nieuwe krijgen zodra die binnen waren maar ze werden pas eind december begin januari verwacht. Dus kreeg van hun te horen als ik het via Sony zelf deed het sneller was, dus net met sony gebelt en hem aangemeld. En kreeg te horen dat het maximaal 15 werkdagen duurt maar ze proberen het sneller te regelen afwachten nu.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Top! Hoop voor je dat het via Sony Hoofddorp sneller gaat....
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zei men bij mij ook afgelopen vrijdag ;) Mijn console heeft nooit gewerkt en kon ik vrijdagavond direct als RMA aanmelden, hij is sinds maandagochtend onderweg via Kiala. Sony werkt met Kiala omdat het goedkoop is, en dat merk je vooral in de tijd: mijn pakket is maandagochtend afgegeven en vandaag aangekomen in een "Kiala sorteercentrum", het is dus nu halverwege de heenreis |:-

    Dus zelfs als ze DIRECT eentje retour sturen duurt het denk ik 2 a 2,5 week. Maar ik blijf hopen op sneller :+
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Ok naja die van mij heeft een dag gewerkt en heb er maar 2 uur daadwerkelijk op gegamed ofzo. En laat maar weten als je hem binnen heb dan weet ik ook hoelang ik ong moet wachten:+
     
  14. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Oké misschien herkend iemand dit van jullie. Start net m'n ps4 op gaat hij uit en weer aan en weer uit. Daarna start hij op in de veilige modus en valt weer uit. Heb net ff de stroom eraf gehad en nu doet hij het voorlopig weer. Is dit een bekend probleem of een voorbode voor een nieuwe ps4? Hij had ook echt moeite met opstarten qua geluid...

    Gr.
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had dit toen de hdmi er niet goed in zat.

    Verder zat alles er gewoon goed in?

    Of het kon ook gewoon een update zijn :D

    So far niks om zorgen over te maken.
     
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfff, ik schrok me ff rot. Hij doet het voorlopig wel. Maar wilde daarnet echt niet aan gaan. Heel vaag. Ben er nog steeds niet gerust op. Alles zit wel goed aangesloten iig...
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meer mensen er last van gehad dat het geluid opeens naar de knoppen ging? Van mijn surround set tenminste; als ik het volume van de TV wat hoger zette klonk dat wel gewoon goed.
    Ook als ik in de settings dook om de audio instellingen te veranderen werd het geluid ook weer opeens goed.

    Maar om nu om de 10 minuten de settings in te gaan is ook best irritant. :+
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb nu al drie keer gehad dat de stemgeluiden in Killzone ineens weg waren. Ik moest dan iedere keer de receiver aan en uit doen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij mij wordt het geluid echt vervormd. Alsof je in de verte een helikopter hoort opstijgen oid. :+
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gaming headset aangesloten? (zonder te gebruiken)

    Dat helemaal loskoppelen loste het voor mij helemaal op; geen geluidsproblemen meer gehad.
     

Deel Deze Pagina