[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De credits rollen hier nu over het scherm, vond het een erg vette Single Player en het eind was ook origineel. Er was eigenlijk maar een stuk dat ik lichtelijk gefrustreerd raakte en dat was toen je deuren moest hacken terwijl er mannetjes uitkomen er 3 vliegende bots op je knallen. 4 keer dood gegaan daar toen maar even de controller neer gelegd wat drinken gehaald en toen ging rustig nog een keer geprobeerd en ging het vrijwel zonder al teveel problemen.
    Je kunt zelf paden kiezen en er zijn best veel opties om je doel te behalen. Met de OWL's zipline kun je ook op veel plekken komen waar je normaal niet komt.

Hard vond ik uitdagend en zeker niet frustrerend, je waad niet door een waren stormvloed van granaten zoals bij CoD en het is afwisselend genoeg om leuk te blijven. Niet te langdradig ook.

8,5/10

Nu even kijken naar de Thropies en dan de MP in :D Als de gold van MP niet te langdradig is word dit wel een platinum denk ik.

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Game is absoluut geweldig mooi, echt tot het belachelijke aan toe maar ik erger me echt af en toe aan de vijanden.
    Het verhaal vind ik tot nu toe niet echt boeiend.

Ik hoop dat het verder in het verhaal wel veel beter wordt, het is wel absoluut een leuke shooter!

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Gebruikt er nu niemand zijn mic online bij Killzone? Of zit ik toevallig in Warzones waarbij dit gemuted is ofso?

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Er zit geen voicechat in. :F:

5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Leuk spel tot nu toe (chapter 7). Hier en daar wat knulligheden en het savesysteem is een beetje vreemd maar vermaak mij prima.
    Graphics zijn heel mooi.. Framerate is nice maar lang niet altijd even solide.. Meerdere mensen ervaring mee? Spel is soms ook lekker pittig... Vooral als je Owl zoveel mogelijk links laat liggen.

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Whaat? :{ Komt er nog in? Of blijft het zo... |:-

7. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Komt nog.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Gelukkig... Ben op dit moment namelijk hard op zoek naar de juiste game headset en wil daar wel gebruik van kunnen maken bij games als Killzone. Vind de MP echt zo gaaf spelen! Het geeft ook wel wat rust zonder chat, maar toch wil ik vaak even aanwijzingen geven of ontvangen. Helemaal met kameraden samen! Hopelijk snel dan die update die VoiceChat mogelijk maakt. Thanks voor je reactie PBateman!

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Kun je niet via OS voice
    chatten terwijl je KZ speelt?

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Deze maand nog als het goed is, zie hun lijst met (evt.) fixes:

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    We zullen rustig afwachten. Ondertussen maar even flink aan de gang met de Singleplayer wanneer ik tijd heb...
    Mochten er hier nog mensen tussen zitten die de Multiplayer spelen, dan add me: MysteryXnl

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    edit

Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitgespeeld!\o/

Toffe game!
    Tijdens eindcredits kreeg ik effe bijna een hartaanval, dacht me PS4 is stuk.8)
    Maw; blijven kijken als de credits over het scherm rollen!:)

Mooie game, echt top.
    Klein minpuntje is dat het soms niet echt duidelijk is waar je heeb moet, maar goed, dat is misschien ook wel eens fijn.

Grootste minpunt is het idiote savepoint systeem...of eigenlijk het gebrek daaraan.:x

Zo, BF4 SP staat nu boven op de lijst om uit te gaan spelen.:9

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Nice! Ben aan het wachten op mijn A40 Astro headset voor ik verder ga... Net het filmpje gehad van de terroristische aanslag die we ook van eerder trailers kennen. Dus nog vrij in het begin van het spel als het goed is.

15. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik op easy door de hele campaign rennen en schieten, af en toe op de cover zitten of kan dat niet ?

Nu ben ik bezig om CoD Ghost op veteran uitspelen en daarna ga ik verder met Killzone.

16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Nee want er zit ook veel downtime tussen.
    Het is geen CoD.

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat over die kapotte city vliegen had ik in een keer gedaan.

Dus wat was er nou zo moeilijk ? :p

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dunno, ik moest even wennen hoe het bestuurde, maar was er daarna zo doorheen.

Maar die graphics zijn echt om je vingers bij af te likken. Ik snap al het commentaar op de SP niet. Afwisselend, bloedje mooi, prima verhaal. Voor mij 1 van de leukere FPS sp games die ik heb gespeeld.

Vandaag ook met Maniaccowie...of hoe je zijn naam ook schrijft :+ wat mp zitten spelen. Speelt heerlijk weg. Met bekenden spelen maakt het sowieso een stuk leuker.

19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gameplay over graphics, anyday!

Het spel schiet echt heerlijk!

Maar het aantal shoot outs is wel overdreven vind ik.

Na de Single player verkoop ik de game(hier voor 40,00) want de MP van sf vind ik helemaal niks.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Meest irritante zijn het gebrek aan savepoints, voor de rest is het een prima game!

Deel Deze Pagina