Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Super 8 gezien. Superkut.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En terecht

ik heb Joe z'n rant nog niet gezien maar nu ook al Wonder Woman introduceren is echt gewoon met een sneltrein naar een JL fim toewerken

en dat komt de films vast niet ten goede, neem gewoon de tijd zoals Marvel dat gedaan is.

3. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dudes, die Electro op die Spidey poster is gewoon Lord Sidious8)

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is het ding juist. WB denkt niet dat ze populair genoeg zijn om elk een eigen film te geven. Plus ze lopen al achter op Marvel. Iron Man heeft al 3 films.. Ze rushen het inderdaad. En Man of Steel 2 is het niet eens meer nu, het is gewoon een Justice League film nu

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als de films maar goed genoeg zijn.

DC heeft Superman en Batman en die hoeven qua bezoekersaantallen voor niemand onder te doen

Wonder Woman is misschien wat lastiger..

En dat ze de Green Lantern al verneukt hebben is hun eigen schuld, die film was gewoon niet goed genoeg

maar in potentie moet the Flash toch niet onder doen voor Thor en Antman bijvoorbeeld..

het is maar net hoe goed je films maakt denk ik dan..

als je prut maakt ga je idd niet even veel publiek trekken

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. Maar dat is denk ik hoe zij denken. Ik kan geen andere reden bedenken om geen eigen films te geven behalve dat WB denkt dat ze niet populair genoeg zijn en al te ver achter lopen. Waarom anders wat de sequel voor MoS2 moest zijn zo volgooien met andere heroes. En dan hebben we het niet eens over de miscast trouwens van die chick...

Spidey trailert is er trouwens

[yt]nbp3Ra3Yp74[/yt]

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Looks like SHIIIIAAATTTT

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kijk m zonder geluid maar vind t visueel niet slecht

maar blijven teveel villains, tenzij de film stiekem 6 uur duurt

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind trailer er wel OK uitzien, krijgen alleen heel weinig te zien van de villains. Ben benieuwd.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, het zegt niet erg veel.

Ach ja, ik zie het wel. Kan wat worden al trekken de villains me totaal niet.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Man of steel gezien. Aardige Superman film. Actie was tof, film ziet er goed uit, maar verhaal was minder. Van Krypton gelijk door naar een Kent van +30, waarvan je middels enkele flashbacks leert kennen wat er in zijn jeugd/tienerjaren gebeurd.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de opbouw met flashbacks ook niet veel toevoegen, had prima chronologisch gekund

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    [yt]us-BTauYMBM[/yt]

_O_

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Lost Room (2006)

Een detective stuit op een sleutel die op iedere deur met een sleutelgat blijkt te werken en iedere keer dezelfde kamer opent. De kamer van een motel. Stap je binnen, dan kun je bij het naar buiten gaan kiezen uit welke deur ter wereld dan ook je wil stappen. Een bizar gegeven, maar er blijkt een nog veel complexer verhaal schuil te gaan achter de sleutel naar deze motelkamer.

Deze mini-serie (of hele lange film, hoe je het zien wil) was me totaal onbekend, maar ik ben toch blij dat ik 'm tegen het lijf ben gelopen. Het doet allemaal wat corny aan zo nu en dan, en als je een beetje kritisch kijkt zit het ongetwijfeld vol met plotholes, maar het is meer dan boeiend genoeg om in een ruk uit te kijken.

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hmm klinkt best interessant. Eens even checken :)

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Matrix anyone..? 8)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Contagion

Contagion gaat kort gezegd over een snel verspreidend virus dat de hele wereld bedreigt. Hoewel dit genoeg voedingsbodem is voor een spannende rampenfilm, krijg je een soort van zo-pak-je-een-virus-aan documentaire voorgeschoteld. Ik vraag me echt af waar ik nu naar heb zitten kijken, een paar dokters die wat heen en weer rennen, een blogger en wat degelijke burgers. Film gaat ook als een nachtkaars uit.

Vond de muziek verder wel awesome en het was best leuk gefilmd, maar Contagion bleek totaal anders dan ik verwachtte.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Film mist Butler.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe 300 lijkt me wel leuk als ik dat zo zie.

Die Spiderman trailer ziet niet eens zo slecht uit, ik vind het alleen jammer dat ze Rhino zo verneukt hebben, maar ik zal me er vast wel mee vermaken.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vanzelfsprekend. ;)

Het zal wel een gemis zijn, want die hele zooi tijdens zee speelde zich tijdens de slag van de 300 af. Een grote 3,5 uur durende blockbuster met wisselen tussen de zeeslag en 300 zou vetter zijn geweest denk ik. Alleen moeten we ons wel realiseren dat dit van een strip is en dan is het inderdaad jammer dat je Butler moet missen. Het kan misschien zijn dat ze nog iets met flashbacks doen, want die discussie had ik laatst met een vriend die deze film ook graag wil zien.

Benieuwd wat Cersei gaat doen in de film. :+

Deel Deze Pagina