Waarom kan ik de China Rising DLC nergens vinden? Kan in de game niet naar store (is nu grijs) en bij de game in het PSN dashboard staat ook geen extra content. Kijk ik nu verkeerd?
Je kan dit proberen? Btw BF4 stats heeft best toffe sigs. Daarnaast zijn die stats van BF4 stats veel accurater net zoals met BF3.
Ik heb battlefield premium maar kan china rising niet spelen op de Xbox One alle servers zijn leeg, heb mijn locatie op US weet niet of dat iets uitmaakt. iemand een oplossing?
Is het bij Origin eigenlijk mogelijk om je keycode weer van je account te halen? Dat je hem nog kan doorverkopen? Ben alweer uitgekeken op deze game, veruit de slechtste BF ooit. Hopelijk brengt DICE de volgende keer wel gewoon een game uit en niet een alpha versie hoogstens.
Jammer, bij Steam zit die optie er wel in toch? Denk dat ik de PS4 versie begint volgend jaar nog een kans geef. Maar de PC versie crash ik nog steeds elke game.
Als je nou binnen 24 uur al erachter kwam dat BF4 niet echt je game was. Dan kon je je geld terug krijgen bij EA. Bij Steam ook niet hoor Je kan bij Steam wel je game laten verwijderen. Heb ik ook weleens gedaan aangezien ik sommige games toch nooit meer speel, en ze anders maar voor niets in je Steam lijst staan. Dat is wel jammer aan de pc met die keys. Je kan nooit je game meer doorverkopen.
Het is niet dat het niet mijn game is, ik heb gewoon nog teveel problemen om het fatsoenlijk te kunnen spelen. Heb het toch nog 26 uur volgehouden volgens battlelog .