taalinstelling van de console bepaalt dus altijd ook de taal van de game? ik kan niet kiezen voor lokatie NL en taal Engels voor de PS4?
Ik zal even voor je kijken. Kans is groot dat ik er te snel doorheen was gegaan uit angst dat PSN het loodje ging leggen. Jammer dat ik nog een generatie hierover moet zeuren, maar: GEEF ME EEN INGAME TAALOPTIE. De talen staan op de disc. Laat me het via een menu kiezen. (OS heb ik trouwens wel graag in NL) edit: Systeemtaal kun je gewoon wijzigen.
Hippie!\o/ Nee hoor, zeer toffe game. Had em al op PS3, en daardoor free voor PS4, maar heb em op PS4 nog niet gespeeld, maar ga ik zeker doen!
Iemand al Blacklight revolution gespeeld? Gisteren 1 potje geprobeerd, was gelijk overall topscorer met 25-5 (kill/death) Opzich wel grappig, maar ik zie mezelf geen geld erin steken.
Haha erg he Ja ik vond het ook grappig om te zien, erg leuk gedaan! AC is overigens de game die ik op het moment het meeste speel. Heb genoeg te doen de komende tijd.
Maar kan ik dan lockatie NL, systeemtaal Engels en zijn mijn games ook gewoon Engels? want ik kan echt geen games in het nederlands spelen, dat trek ik gewoon niet
Aan iedereen, ga naar de PS Store en probeer War Thunder Dat is echt een sleeper hit! Althans op de PS4 want deze game speelt tegelijk met de pc versie waar meer dan 80.000 actieve spelers per dag opzitten. Tevens is deze game geheel gratis. Heerlijk rondvliegen en dogfights!
Sowieso, je moet ook even de controls op simulation zetten want dat point en click werkt voor geen meter. Gewoon zelf vliegen met de controller is het beste.
War Thunder heb ik een tweede kans gegeven maar die tutorial is echt verschrikkelijk... Zal het binnenkort nog eens nuchter proberen. Speelt hier iemand WarFrame trouwens? Best wel tof spel nu ik wat verder ben gekomen.
Linker trigger om goed te gaan staan voor iemand, netjes de bewegingen blijven volgen. Als de tegenstander de bal niet goed beschermt kun je een steal proberen af te dwingen, maar gaat dat mis, dan heb je een foul of glipt hij langs je. Als je goed mensen blijft blokkeren dan komen ze in nood met de schotklok, daarna gaan ze matige schoten proberen die prima te blocken zijn.
Dat is natuurlijk waar ik nog even moet wennen tov voetbal. Je kunt niet echt actief verdedigen...contact maken, je moet meer ze in het nauw drijven en fouten afdwingen. Hm..