Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat zou ik ook. Maar ik hoor weinig problemen voorbij komen, dus waarom niet? En ook gewoon omdat hype! ;)

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Fuck.. site naam moet echt veranderd worden, klopt straks niks meer van.

:+

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Soort van. :p Ik ben al sinds 2004 een echte Xbox gamer, maar ik ga nu toch echt voor de PS4 als main console. Niet alleen omdat de X1 hier nog niet eens is (wat eigenlijk gewoon een letdown is), maar de X1 spreekt mij totaal (nog) niet aan. Ik zie het wel weer als Halo 5 of Gears in aantocht is! :)

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier idem,lang getwijfeld maar geen moment spijt tot nu toe.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die hype was vorige week..... nu al veel te laat :+

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    En jij dan?:+

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Regel een PS4 voor me dan! :+

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    PS4 bundel staat bij mij nog in de pre-order. Toch aan het twijfelen welke mijn main word.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet het ook nog niet, eerst maar eens een PS4 hebben. Denk dat MS de side thingies (part chat, dvr, online, multitasking, ui, etc, voice control, motion control) beter voor elkaar heeft, maar Sony heeft gewoon een machine met meer raw power. En dat gaan we straks echt zien in de games, daar ben ik van overtuigd.... En tsja, ben een gamer .... :):

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Alsof je de woorden uit mijn mond haalt. Destijds in 2004 kocht ik een Xbox met allebei de halo delen en ik was meteen verkocht. Toen ik daar in 2005 nog eens Xbox Live bij kocht was ik niet meer weg te slaan van de Xbox.

Mijn keuze voor de 360 was dus vrij makkelijk en ik heb ook altijd plezier van die console gehad.

Helaas wou Microsoft in 2008 zijn focus verleggen naar een wat breder publiek om te kunnen concurreren met onder andere de Wii. Het begon met die avatars. Leuk, maar gimmickry en een beetje kiddy. Niet echt een dealbreaker, dus uiteindelijk boeide het mij niet zo.

Helaas kon mij de focus bij de X1 me totaal niet boeien. Al die extra features werden als hoofdzaak gepresenteerd in plaats van wat ze zijn: extra features. Niemand koopt een apparaat van 500 euro om TV te kijken. De games? Opvolgers van voorgaande delen. Niks in-game van nieuwe games, allemaal pre-rendert.

De PS4 leek daarbij juist voor een echte gameconsole te gaan en daarbij hoorde dan ook games die interessant in het oor klinkte. Ook leek hij ietsje krachtiger qua hardware te zijn.

Uiteindelijk komt het er op neer dat ik op het moment 0,0 redenen heb om een X1 te halen en een paar redenen om een PS4 te halen. Niet genoeg echter om op het moment mijn 360 te vervangen.

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dit dus.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    PS4 is ook mijn main, had een PS2 en toen een 360, ik kijk gewoon steeds wat de beste optie is in mijn ogen.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    De PlayStation 4 is nu ook m'n main console. In mijn geval: Prachtig apparaat, toffere exclusieve games en een uitstekende controller. Ik heb voorlopig geen reden om een Xbox One te kopen. Alleen als Rockstar opeens exclusief voor de Xbox One gaat ontwikkelen :+

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +1

Behalve dat van Rockstar ;-) Ze maken toffe games, maar geen enkele Rockstar game is voor mij een systemseller.

Ik voel ook niks bij de Xbox One. Ieder keer als ik naar de Ps4 kijk, vind ik hem steeds mooier worden.

De clean ui, de font keuze, de makkelijk in een game in te springen mogelijkheid, de superfijne controller, werkelijk alles.

En dan nog te bedenken dat dit pas het begin is. Met nog de updates in verschiet zie ik heus nog wel dynamic themes terugkeren, alsook de batterijduur van de DS4 verlengd wordt icm het zelf kunnen bepalen of de led licht aan of uit staat.

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nergens zien hoeveel mijn controller is opgeladen ?
    Ligt dat aan mij?-)

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    PS knop ingedrukt houden, dan komt er een blauw scherm voor je met de batterij indicator en uitlog opties voor je ps4.

Ligt niet aan jou, terwijl de controller oplaad en je houdt een paar seconden de ps knop in, dan zie je alleen dat de controller aan het opladen is.

Als je daarna de controller los trekt van de oplaad kabel, dan pas zie je hoever die is....

Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb hier een aantal keer gelezen dat je de PS knop ingedrukt moet houden daar voor.

edit: laat maar :+

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dank jullie vriendelijk:=)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen hier spreek over een main dus zal iedereen straks beide consoles hebben :)

PS4 iig ook mijn main, echter boeit Rockstar mij geen reet. Heb nog 0 seconde GTA V gespeeld en dat gaat ook zo blijven :+

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En zelfs dat werkt niet goed in PAL gebieden. Ik heb maar 1 extra feature die ik tegenwoordig gebruik op een console en dat is Netflix. Verder zou het mij een zorg zijn :)

Deel Deze Pagina