Sunshine staat bij mij ook hoger dan Galaxy hoor, maar dat komt waarschijnlijk gewoon door de nostalgische waarde Zelfde reden waarom ik Buffy nog steeds een van de beste series ooit gemaakt vind, boven Game of Thrones, Homeland en alle andere geweldige series van de laatste jaren.
Omdat het over 3D Mario's gaat geloof ik Super Mario 3 is namelijk een topper Sent from my HTC One X using Tapatalk
Super Mario World en Bros. 3 vind ik de beste. Daarna alleen nog maar 64 gespeeld, maar die vond ik helemaal niet zo bijzonder eigenlijk. Sunshine nooit gespeeld, die werd destijds toch als een grote teleurstelling gezien?
Denk dat het voor kwam door de hele setting van die game, en ook die randfiguren waren nieuw en vielen ook niet echt in de smaak. Persoonlijk vond ik de game zeer vermakelijk puur door het feit dat het iets nieuws was.
Luigi's Mansion voor de Cube niet te vergeten, was ook een pareltje. En Mario Party 3 voor de N64, topper.
LM 2 op de 3ds is vele malen beter vind ik. Beste 3ds game en ik heb Fire Emblem en link between worlds ook gespeeld.
Wat me tot nu toe opvalt in videos van 3D World is dat de levels heel erg klein zijn. Wordt dit later beter? Want ik vind de levels in Galaxy 2 gewoon van een goede speelduur, om het maar zo te zeggen. Ook dat je de camera achter Mario kan plaatsen vind ik nice en dat kan niet in 3D World, toch?
Lvls zijn klein. Dat wordt niet beter. Ze worden wel lastiger. De camera kun je soms wel achter Mario plaatsen.maar vaak ook niet.
Levels zijn inderdaad klein, maar als je alles wil hebben dan heb je soms bijna tijd tekort. Ik ben wel tevreden met het formaat van de levels in verhouding tot de speelduur. Zit nu in wereld 6, merk wel dat het u lastiger wordt. World 5 zaten ook wel lastige tussen voor het behalen van 100%.
3d world speed run voor de mensen die nog twijfelen om een WiiU te kopen. http://www.twitch.tv/sweetyt