Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk eerder dat het komt omdat er zoveel prefixes en suffixes zijn waardoor de kans op het perfecte item extreem laag wordt.

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    EDIT: Niks te zien, gewoon doorlopen :+. Had deze zelf niet gezien maar blijkbaar was deze al eerder te zien, ondanks dat Polygon nu komt met 'first gameplay trailer'.

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  3. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    WOW! Moet deel 2 nog uitspelen en kan nu al niet wachten op deze :x. Ziet er echt heel goed uit!

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ziet er idd echt super uit ja8)

5. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe laat is de VGX nederlandse tijd?

trouwens fallout 4 op de VGX kunnen we vergeten :mad: :mad:

6. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

liever zolang wachten en een stille console dan een stofzuiger als de PS4. Wanneer ik killzone speel is het soms mijn oude 360 :)

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Totaal geen last van hier...

8. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

dan heb jij een speciale console want iedereen heeft dit wanneer ze killzone spelen...

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmm, zal er de volgende keer extra op letten dan.

Is het met de sp of mp? of maakt dat niet uit?

10. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb enkel single player gespeeld.

IK wil de PS4 niet slecht maken want ik vind het een zeer goeie console. Maar er zijn toch paar min puntjes

- luider dan de xbox one, warmer ook

- Die wobble blijf ik een rare keuze vinden

- Dat licht van uit de controller reflecteert heel de tijd in de TV en in donkere scènes is dat erg irritant.

Waar ik me helemaal aan erger is die hele vergelijking van de games.

Fuck it maar die dat die filmpjes maken zijn dikke fanboys of ze foefelen.

Ik heb nu Fifa, cod, BF4, AC en nfs op beide consoles en op vlak van GFX zie ik dus echt geen verschil.

Zet me zelfs speciaal op 1 meter van mijn 60 inch plasma scherm om een verschil te kunnen zien.

Op ing was er een vergelijking van cod en daar zag de one versie er groenachtig uit. Waarom ziet mijn versies identiek zelfde uit als de ps4 versie. Met de 2 views naast mekaar (picture and picture) zie ik echt niets verschil.

Koop gewoon de versie met welke controller je het liefst speelt. Fifa speel ik liever op de PS4 terwijl ik BF4 liever op de one speel.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Complete onzin... Sorry.. Hoor alleen afentoe het cd'tje laden. Verder stil!

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het verschil zie je niet omdat het enkel resolutie betreft in sommige games en bij de meeste games zijn het hier en daar een detail. Op de meeste kijkafstanden van TV's is fullHD eigenlijk nog steeds overbodig. Tevens ligt het aan hoeveel oog je voor detail hebt. Bij sommige mensen zit dit op OCD niveau. (zoals bij mij, first world problem).

Punt is meer wat dit voor de toekomst betekent. Aangezien een hogere resolutie wel meer processorkracht kost geeft dit de indruk dat de PS4 een stuk krachtiger is. Exclusives kunnen straks mooier zijn en betekent het dat aan het eind van deze generatie de X1 het moet doen met een gedowntunede versie?

13. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het meeste wat je noemt ligt aan kz;sf

Ik heb zowat alle launch games op de ps4 gespeeld en met alleen Killzone:confused:f begon die ongelooflijk te blazen(alleen SP, MP maakt die haast geen geluid zoals normaal)

Tja, wobble of niet ik merk er niks van want ik druk zelden op m'n ps4 of andere console( wie drukt uberhaupt op z'n console xDDDD)

Is idd waar, ook van dit heb ik geen last want mijn tv hangt hoger dan de controller in m'n handen.

14. Olivier_Twister

Olivier_Twister Member

Leuk Bevonden:
    0

Daarom dat er zoveel ps4 zijn die gelijk naar de maan willen opstijgen terwijl ze Killzone spelen.

Fifa is bij ook stil hoor, ik spreek over Killzone eh.

Als de zwaardere games allemaal zoveel lawaai gaan maken vind ik dat een spijtige zaak.

En aub kom niet af met een defecte console. Heb al bij 10 mensen geweest en allemaal zelfde bij Killzone :)

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik spreek ook over killzone.. Heb geen andere game. Daarom kan ik ook beamen dat ik het totaal anders ervaar

16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone maakt bij mij ook herrie, alle andere games zijn stiller.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    PS4 is hier bij Killzone ook veel luidruchtiger dan wanneer ik FIFA 14 of Black Flag speel. De internets staan er vol mee.

18. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik hoor de PS4 ook niet, alleen tijdens het installeren van een game. Bij KZ echt geen lawaai en geloof me ik ben daar erg gevoelig voor... (Heb zelfs de PS3 Phat destijds omgeruild voor een Slim voor het lawaai, zelfde met de 360 gedaan). De PS4 is stukken stiller nog dan de Slim. Overigens heb ik de hele SP van Killzone gespeeld, dus een momentopname was het niet. Raar dat er zoveel "verschillende" modellen in omloop zijn schijnbaar.

Heb er wel direct bij aanschaf een SSHD ingedaan, scheelt aanzienlijk met laadtijden. Maar goed dit heeft geen invloed op het lawaai wat de PS4 produceert. Warm wordt die ook niet echt. :)

19. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Is het niet toevallig een kapotte fan? Als de lagers kapot zijn van dat ding dan maken ze een tering lawaai.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is alles behalve nieuw idd. Dit werd getoond tijdens Microsoft's E3 persconferentie en nu geeft Sony hem ineens uit. Echt niets nieuws te zien, daarvoor moeten we op VGX wachten. Snap niet waarom deze trailer gemaakt is.

Fucked up van Bethesda, maar kan ook misleidend bedoeld zijn. Denk het echter niet en dat betekent dat alleen nog 11 december over blijft. Maar dat wordt ook niets.

Laatst bewerkt: 6 dec 2013

Deel Deze Pagina