Ja dat bedoelde ik eigenlijk Ik twijfelde nog om BF4 te kopen, maar als ik al die verhalen hoor en lees. Nee ik laat het voor nu ook maar gaan.
Ja dat is een wereld van verschil. Gebruik hem alleen niet als ik een 40x scope erop heb. Dan ga ik voor een Range Finder + Bipod.
Is er nu volgens mij. Komt nog een grotere patch aan ook. Alle info staat op het battlelog forum. In hey control center gedeelte. Verstuurd van mijn GT-I9300 now Free
Ok zal eens kijken. Vriend is nu bij mij aan het spelen. Update zal wel niet komen als je nog aan het spelen bent neem ik aan.
Staat allemaal in het control center. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/view/2955065219584871868/
http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/TheAssaultpr0_NL/stats/936871665/ps4/ Eergisteren en vandaag ging ik echt enorm lekker. Ik speel tegenwoordig TMD als ik alleen speel. Dat is de enige gamemode waar je in je eentje je team kan dragen en dat is verdraaide veel nodig op de ps4.
Was er nog niet aan begonnen, sinds kort even de SP een beetje gespeeld en dan nu eindelijk aan de MP begonnen. Tot een bepaalde hoogte een beetje gemengde gevoelens, al een rare bug gehad terwijl ik een tank zat en hij tijdens het rijden steeds even schokte, net of er lag was danwel alsof ik ergens tegen aan botste. Vreemde was dat het steeds op hetzelfde moment was. Hoe dan ook, ben ik nou gek of is er geen normale manier om je soldier aan te passen behalve wanneer je in een match zit. Of in die try-out map gaat?
dat zijn in-game de enige opties inderdaad via battlelog kan ook , maar je kan niet meer zoals in 3 gewoon vanuit t soldier menu buiten een game je laodouts wijzigen
Speel alle gametype wel, maar met een andere loadout dan wanneer ik met bekende speel. Conquest als Assault speel ik nooit met defibrilator als ik solo speel. Kan ook in de Battlelog app, maar het viel mij idd ook al op dat het niet meer in het menu kan. Zal wel nog een bugje zijn. Iemand ook opgevallen dat wanneer je de Motion Sensor selecteet hij deze 4 van de 5 keer direct weg gooit. 1 op de 5 keer heb ik hem in mijn hand en kan ik handmatig gooien. Mij lijkt dat het laatste de bedoeling is. Zo is het iig in de voorgaande delen waarin je een Motion Sensor had geweest.
Nog geen EMP fix op de consoles? Die bullet decals in de beta waren echt lelijk. Draw distance stond ook op infinite...
Dat ze die rode/groene blur weg halen. Op de PC hebben ze dat al gepatched namelijk. Effect is nu niet meer visueel.
*zucht* Eindelijk DLC kunnen downloaden. Kies ik server browser en ga daar op een server staan met een DLC map kan ik alleen maar kiezen voor 'buy DLC'.... Ook de assignments kan ik niet doen omdat ze greyed out blijven...