Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat zijn echt goede veranderingen en verbeteringen in Black Flag?

- Is het combatsysteem iets veranderd nu, of nog steeds exact hetzelfde?
    - Zijn de missies nu wat gevarieerder en gewoon leuk?
    - Werkt stealth nu gewoon echt goed en is de game er iets meer omheen gebouwd? Ubi had gezegd van wel.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Er is niets mis met de setting, piraten zijn top! Maar het past in mijn ogen niet bij AC.

Gelukkig is de game wel beter dan deel 3, wat een ellende game was dat.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nog duidelijker slechter geworden. Missies zijn net zo slecht, afsluisteren op een saaie manier en dan slaapverwekkende combat in gaan. Werkt stukje beter, maar stealth is nog steeds om te huilen.

Game moet het puur hebben van momenten op je schip, rest is same old uitgemolken matige AC elementen.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    1. Ik weet niet hoe het in 3 was, maar het werkt perfect. Je ziet met een rood balletje wanneer iemand gaat aanvallen. Daarna kan je zijn aanval counteren en gooien/disarmen/killen. Werkt prima. Je hebt alleen geen health potions meer. Je health regerenate wanneer je uit combat bent of wegrent als je bijna dood bent.

2. Missies zijn nog steeds saai. 9/10 missies is 'Volg persoon X'. Je hebt nu wel optionele objectives, maar die zijn soms zo obvious dat dat ook niet echt een toegevoegde waarde heeft. Je hebt nu natuurlijk ook verschillende missies die zich op het water afspelen, en dat is echt heel erg tof!

3. Stealth werkt prima. Ik weet niet of dit in 3 ook zo was, maar je kan nu ook in bosjes en velden/plantages verstoppen.

Ik geniet verder echt van deze game. Het verhaal is tot nu toe niet echt Assassin's Creed waardig, maar het piratenfeestje eromheen is briljant!

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind het een hele leuke game, je moet alleen er niet aan AC denken. Tis gewoon een piraten game die wat leentjebuur heeft gespeeld bij de AC serie. Speel op de one en vermaak me er echt opperbest mee ...

6. Seh

Seh Guest

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    toch maar gekocht. Ik ben benieuwd (ik heb alleen AC I gespeeld), maar wel het verhaal gevolgd

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerste sluipmissie, met die suiker, ook gedaan. Best wel kut, maar mooi dat je progressie wanneer je faalt in elk geval opgeslagen word. Dit was wel anders bij de andere games, daar moest je grote stukken overnieuw doen. Het valt mij ook op dat je wel heel erg snel dood gaat. 8) Combat is wel erg relaxed moet ik zeggen, maar had liever die van Brotherhood of Revelations gezien, of beter, een combinatie ervan. We zien wel waar het schip strand.

9. Seh

Seh Guest

En toen was het verhaal ineens voorbij. :eek:

Matigjes.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wow, moest even 2x slikken toen ik Desmond daar zo zag liggen op de video beelden. Ik zit er maar over na te denken, hoe dat heeft kunnen gebeuren. Hopelijk krijgen we daarover meer duidelijkheid?

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kom een keer in het AC4 topic en meteen spoilt Leis ff het eind, bedankt he toppert

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Wat lul je? Dit is in het begin hoor.. Maar kwartje was gevallen en even in spoiler tags gezet.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als het echt een Egypte setting wordt, dan zal dat mijn eerste Assassins Creed aankoop worden sinds deel 2.

Let it happen please!

Met een killer army vol met Anubis-sen met rode ogen die iedereen vermoord met hun gouden staven en blades.

Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    De pirate setting is ook niet slecht hoor. ;)

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb eerst alle collectables verzameld (Havana) voordat ik aan het verhaal begon.

Eerste 3 missies gespeeld. En tot nu toe best boring... same ol shit !!

Ben ook al 2 lelijke bugs tegengekomen (waardoor ik de missies moest herstarten)

Ik wil bootje varen.... eilanden verkennen....etc... maar dat kan nog niet helaas !

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan word het gedeelte met de Assassin iets te fantasierijk, maar je kunt ze altijd in die tombes stoppen, als een soort van sekte, zoals je ook in de tombes had van de eerdere AC games.

17. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nederlandse setting zou ook tof geweest zijn met Arend :+.

Al zou een Noorse setting ook tof geweest zijn, weer eens helemaal wat anders.

Maar een Predator game met de AC engine zou ook een leuk idee zijn O-)

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Game is gewoon poep.
    Gestopt bij sequence weetikwat.
    Voor het verhaal hoef ik m ook niet uit te spelen schijnbaar, einde schijnt ook dikke poep te zijn. As usual.

20. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    :lol:.

Deel Deze Pagina