Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet steeds hoor. :)
    Afgelopen week was double xp en dit weekend alleen voor Premium. Maar dat had BF3 ook rond de release. Die boost maken het verschil en de punten nodig om te ranken zijn een stuk lager helaas. Gaat daarom zo snel. :)
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ja dan gaat het wel snel idd
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het hele level systeem is veranderd , je bent gewoon veel sneller klaar

    ik zat met 400 uur spelen in bf3 op kolonel 78, en met 70 uur in bf4 op kolonel 71
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En je werd pas colonel als je rank 45 was en daarna begon het idd weer opnieuw van Colonel 1 naar 100. Totaal waren er 145 ranks. BF4 zal er totaal 150 hebben als alle DLC is gereleased (iedere DLC komen er 10 ranks bij). Maar ja je hebt minder punten nodig.
    Voor BF3 was dat 25 miljoen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je heb ook nog die boosts uit de packs die je kunt gebruiken. Als je op die start / options k op drukt en dan X / blokje kun je die in zetten.

    Wat vinden jullie de beste DMR? Vind ze op engineer toch beter dan alle andere wapens, zeker als je een beetje defensief speelt. Close range ben je natuurlijk altijd in het nadeel.

    Welke attachments gebruiken jullie het meeste. Vind de combo Muzzle Break + Angeled Grip heerlijk op alle wapens. Nadeel is geen silencer...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel nooit defensief dus ga qua attachments altijd voor grip, muzzle break, laser, rds

    of full choke als het een shotgun is
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel nu ook vaak met alleen de Ergo. Op Battlefield zelf staat dat je hipfire spread 50% minder wordt als je beweegt. Maar Symthic heeft uit de game files gehaald dat dat ook geldt voor ADS. En het speelt echt lekker. Heb nu wel veel gameplay van mijzelf teruggekeken en viel me op dat ik eigenlijk best veel bewoog als ik schoot al merkte ik dat niet gelijk als ik de game speelde. Dacht dat ik best vaak stil stond. :)

    Accuracy is best aardig omhoog gegaan daardoor, van 16.9 naar 18.6.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2013
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik beweeg praktisch altijd tijdens het schieten

    want als je in een 1vs 1 op korte afstand staat is stilstaan niet handig en als je tegenstander je niet ziet is stoppen niet nodig :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee klopt maar zelfs als ik een vrij schot had bewoog ik zelfs. Ook al was het een heel klein beetje.
    Maar een heel klein beetje is al genoeg om de spread penalty te krijgen. :)
     
  10. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ff 2x zeuren:

    -Ze hebben het mooi vrijwel onmogelijk gemaakt om fatsoenlijk een china rising map te joinen, al helemaal omdat ik altijd met mijn meisje samen in één team wil zitten (ZEUS).

    - Wie heeft die lelijke vormgeving bedacht voor het getal boven level 100? Dat roze paarse? Zit hij aan de crack ofzo?


    Wat trouwens wel supercool is, is dat je je zelfgemaakte logo ziet staan op je voertuigen en op de schouders...wreed!!!
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En op je wapens niet te vergeten, al zit hij geloof ik niet altijd in beeld
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb al sinds het begin problemen op de map Golmud Railway.. Als ik hier Conquest Large op speel, hapert hij vaak en valt het geluid van de voertuigen en de omgeving, 3/4 van de speeltijd, weg.
    Meerdere hier last van?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel alleen als Recon (met sniper) of Engineer. Speel vrijwel altijd defensief en ben altijd in beweging. Ben wel altijd in de buurt van de actie, maar zorg er bv voor dat ik niet te flanken ben. Probeer zo veel mogelijk voertuigen uit te schakelen om zo het team te helpen. Speel ook in voertuigen alleen nooit in de lucht.

    Welke grip raden jullie voor de DMR aan? Lijken alleen verticale recoil te hebben dus dacht zelf aan de Angeled Grip. Spread zit er eigenlijk niet op toch?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Angled is het best voor DMR. Omdat die zeg maar altijd bij ieder schot die extra first shot recoil heeft omdat natuurlijk ieder schot bij een DMR het "eerste" schot is. :)


    ....

    Dus....

    http://sdrv.ms/1gNP9k8
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Beter pak je gewoon zoveel mogelijk vlaggen , niks helpt je team meer :+

    Ik heb heel weinig DMR gespeeld maar veel spread hebben ze idd niet. Moet wel zeggen dat mijn triggervinger niet zo snel is, misschien speelt dat ook mee
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beter op de vlag vechten dan erbuiten. Krijg je nog meer punten ook als je vanaf daar mensen killed. :)
    Algemene tip. :+
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zo is dat, plus je squad perks balkje loopt sneller vol
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Mijn favoriete wapens zijn:

    In cqc de M-TAR 21
    In medium tot long range de M416
    In extreme lange ranges de SAR-21

    Ik heb echt een grafhekel aan snipers en DMR's. Zowel tegen als voor me. Dat komt vooral door 9 van de 10 mensen die die dingen gebruiken: Ergens in een hoekje wachten tot er iemand langs ze loopt. Trieste lui.

    Assault is mijn favoriete class. Op die manier kan je ieder gevecht weer met volledige HP aangaan en je teammates reviven in de omgeving van objectives.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel ook wel op de vlag, maar als er een tank oid aan komt val ik meteen aan. Met defensief bedoel ik ook op de vlag, maar dn niet vooral in de linie. Ben eigenlijk constant bezig vlaggen aan te vallen en verdedigen. Ook orders uitgeven en aanvaarden. Alleen als sniper verdedig ik vooral de vlaggen.

    Die shit in dat filmpje heb ik regelmatig. Ook als ik een voertuig zit en ik wordt afgeschoten staat er altijd killed in action. Volgens een vriend staat er nooit wie mij killed. Lijkt erop alsof het iedere keer een suicide is...game kent helaas nog heel veel bugs. Valt me trouwens ook op hoe vaak een enemy nog 1 health over heeft. Gebeurt echt HEEL erg vaak. Vrienden hebben het ook vaak. Is dat ook een bug of komt het door de rare nummers in de damage van de wapens waardoor je regelmatig op 1 health uit komt. Ik heb het ook een aantal keer gehad, maar lang niet zo vaak als andersom.
     
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Bij 1 HP is je tegenstander al dood op het moment dat jij zijn killcam krijgt.
     

Deel Deze Pagina