Kut, ik hoor steeds op de achtergrond ''Bungie'' en dan vergeet ik opeens dat ze niks meer met Halo te maken hebben
Wow, ik denk dat ik maar ga slapen. Geoff klonk na die Destiny preview ook echt alsof ie al wist dat de show kut was.
Geoff is gewoon chiller dan die andere dude. Die andere gast kan niet eens een zin normaal afmaken zonder weer grappig proberen te doen. Immens vervelend. Ik verwacht nog wel een PS4 exclusive, niet eens persé een onaangekondigde titel.
Die shit zou zo erg opleven als ineens een Fallout 4 aankondiging zou komen Baal ook echt van die Tomb Raider shit. Doen alsof het volledig opnieuw from the ground up is gemaakt.
Ben bang dat het meer iets voor E3 2014 is. Maar de game komt dan wel vrij laat uit denk ik...het is niet anders.
Ik denk dat dat het idd gaat worden ja. Was toen ooit een releaselijst gelekt en daarin stond ook Fallout 4 in 2015. Andere games kloppen nu achteraf ook qua releasedatum. Dus ik ga er ook vanuit dat die op de E3 wordt aangekondigd en dan ergens in 2015 uitkomt. Duurt helaas nog langer