Die show was best wel een drama wat doet die dude van community er eigenlijk bij wel grappig dat die vragen stelt die er totaal niet toe doen. (check de Dead Light demo maar)
en wat een kutmuziek in de trailer. En waarom laten ze niet zien wat er remade is? Grafisch zag ik niet echt verschil... Buiten haar verminkte gezicht. Ja, Tomb Raider was voor mij het belangrijkste van de show.
Dat had ik dus ook, nu heb ik dus de pc versie gespeeld maar ik verwacht toch wel iets meer voor dé Tomb Raider versie. Titanfall was niet een super trailer ofzo, maar damn wat gaat die game tof worden?! Witcher 3 zag er gewoon echt next-gen uit.
Het kan aan mij liggen, en misschien moet ik de trailer nog eens opnieuw kijken, maar zelfs met de console versie (wat ik heb gespeeld) zag ik nauwelijks verschil. Stukje gameplay wat ik toen heb opgenomen: Spoiler Witcher 3 nog niet bekeken. Ben niet echt een fan van die serie.
Voor mij was No Man's Sky de verrassing van de show. Maar blijven jullie vooral hangen bij deel Z van franschise X
Quantum Break ff gezien, prachtige game maar ze laten bijna niks zien Al met al, Witcher 3 leuk, Titanfall leuk, Dying Light leuk, Thief leuk, Tales from the Vault interessant en de rest boeide me vrij weinig. The Division en Quantum Break waren nogal niets zeggend... Want Titanfall is deel Z van franchise X
Ik wilde net nog posten over die game. Maar ik durf nog niet gehyped te zijn voor ik precies weet wat de gameplay inhoudt. En als deel Z van franchise X awesome is dan mag ik daar toch ook zin in hebben? Ik ga hier niet de hipster uithangen.
Precies, misschien wordt dat No Man's Sky wel een kutgame of matige game. Dan kom ik mooi je post quoten.
Star Citizen ziet er beter uit. X Rebirth ook (al is dat blijkbaar alleen de trailer wat er goed uit ziet ) Maar dat is iig het soort game wat ik wil. Ik ben bang dat we uiteindelijk gewoon een shooter krijgen. Een awesome shooter misschien en met al die random planeten etc wil ik het nog steeds. Maar ik wil dat het een stapje verder gaat. Geef me genoeg non-shooter dingen te doen. En voor zo een klein team ziet het er redelijk goed uit. Niet geniaal, maar ja. Ook niet lelijk.
Zag ook een plaatje tussen Lara huidig en nextgen waar je gewoon niet eens schrammetjes enzo zag op nextgen. Facelift is vanuit de trailer in ieder geval gaar.