Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Op een voertuig plakken en dat hij dan automatisch ontploft bij het rijden is mij ook nog gelukt hoor. Voor de rest vind ik het een prima ding , net ook weer multikill van 4
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja precies, die dingen zijn gruwelijk handig

    maken gewone mijnen overbodig, en je kan er ook nog eens 6 meenemen met de juiste perks

    ging wel even lekker net Schil, jammer van vastlopers , elke map wel iemand volgens mij :+
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  3. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet ze ook niet op die trein plakken bij de Golmud Railway :p
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer krijg je eigenlijk de PS4 Delphiki?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee had ze op een IFV geplakt. Daar reed hij ook nog even mee rond totdat ik ze handmatig kapot schoot. Vreemd. Zal het straks nog een keer proberen.

    Is de schade kleiner dat een AT mijn?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hopelijk deze week als intertoys me niet weer naait :+

    ja, maar je kan er 6 meenemen en je plakt ze dus je kan er zo 3 op een tank plakken

    en dus kun je als engineer en je stinger en slam's meenemen en heb je dus voor zowel lucht als grondvoertuigen een gadget, ideaal
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
  7. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet er wel minimaal 3 op plakken ander heb je geen kills...als ik ze tegen een muur aanplak, plak ik ze bijna tegen elkaar aan, zodat ik zeker ben dat ze alle drie afgaan!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik gooi er altijd 3 in een klein driehoekje op de weg en hou er 3 bij me voor als ik een tank tegen kom

    AT mines zijn echt overbodig geworden hierdoor helaas, was op de RPG na in BF3 mn beste gadget
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gebruik nu als launcher ook de RPG. Die andere kunnen wel locken, maar doen toch iets minder damage. In het begin gebruikte ik de MBT. Nadeel hiervan vind ik is dat hij nog wel eens de lucht in wil gaan en dan het voertuig op de bovenkant raakt wat dan weer minder damage doet.

    AA lauchers gebruikte ik in BF3 eigenlijk het meeste, maar in deze game stellen heli's geen zak meer voor en laten ze je ook eigenlijk altijd met rust.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Boven de level 100 is nu nog gewoon een placeholder, word wel geüpdate naar de juiste rangicoon (ster) :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vanavond van de 5 potjes weer 2 vastlopers

    het is er voor mij met mp update 3 niet beter op geworden :+


    schrale troost is dat ze iig niet meer als loss tellen zoals bij BF3
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe zit het met de netcode? Want bij de laatste update hebben ze de netcode getweaked. Alleen heeft de One die nog niet. Morgen hopelijk.
    Dat is het belangrijkste voor mij. Netcode, rubberbanding op sommige maps en de server browser fixen.

    Heb wel even genoeg gespeeld vandaag en gisteren. Precies 10 ranks omhoog gegaan in 8 uurtjes.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Gaat hard inderdaad, nog even snel 3 levels omhoog in een uurtje 8)
     
  14. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm mp update 3? Heb gister BF4 gedownload en vandaag een keer opgestart maar heb niks van updates voorbij zien komen :p
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mja ik voel nog steeds wel dat er aan de verbindingen gekut word. Kan direct aanvoelen als er hoge pings in de room zitten

    En ik zie nog steeds regelmatig van die 'tegelijk dood' situaties

    maar al met al , als je niet in een room zit met Brazilianen, Zuid afrikanen en Australiers begint het er al aardig op te lijken

    Maar goed, who cares als je 2 van je 5 matches eruit gegooid word, dat is voor mij nog steeds de dooddoener

    eerst zorgen voor 99% stabiliteit en dan de rest maar eens onder de loep nemen
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Battlelog staan wel leuke threads. Als je een "EU server" joined connect je gewoon naar een Amerikaanse server...

    Moet je even handmatig opzoeken op Marketplace. :)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zal andersom ook wel zo gaan want ik zie ontzettend veel non-europeanen in 'europese servers'
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij de PS4 versie staat al 3 dagen dat ze de server versie aan het updaten zijn en dat je daar problemen van kunt ondervinden. Sinds de laatste update heb ik ook het idee dat het er niet beter op geworden is.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja staat op de Xbox ook. De PS4 heeft wel de "one hit kill" bug patch gehad. Volgende week komt de grote patch. Die was even uitgesteld. Ook voor Xbox One.
     
  20. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ga ik dadelijk even zoeken dan :) :thumbs:
     

Deel Deze Pagina