Ah snap, ben eerstvolgende na tweede levering. Gaaaay, maar misschien dat ik van de week nog een Killzone pack kan fixen. Eentje overgebleven, pre-order annulering en gezien de tweede batch er woensdag al is en ik de volgende meteen ben = Shit ik ga toch maar een PS4 kopen. Overigens, tweede levering is woensdag. Van sommige al vernomen dat er winkels zijn die niet volledig door hun pre-orders zijn (ook niet meer aannemen) en dus de rest in de winkel doen. Eventueel voor sommige misschien handig, maar wees wel snel, batch is kleiner dan release batch.
\Nemen jullie nog? Arena wel, maar ik vind het uit de hand lopen. 190 man 2e lijst. Die komen pas in feb aan de beurt ofzo
Haha, hoorde het ja. Tweede lijst is vol, derde lijst echt iets van nog geen 15 man nu. Eens bespreken hoe we verder gaan, Noord zou al geen pre-orders meer aannemen, die doen hem dus woensdag gewoon in verkoop.
110 kregen er 90 geloof ik. Paar niet opkomen halen dus konden er wel goed uitkomen. Verwachten er deze week weer zo een 80. Dus weet niet hoe snel we 200 man kunnen voorzien.
80 is redelijk veel dan. Had verwacht dat de 2e levering veel kleiner zo zijn dan de eerste. Dat is trouwens ook wat de geruchten waren.
Is er eigenlijk ook een ps4+bf4 bundel ofzo? Ben van plan die game erbij te halen rond januari/feb als ik hem dan in de winkel kan kopen.
Ik wacht nu 1 week op ghosts.... Mailen bellen... niks van gekomen.... Weet iemand uit ervaring wanneer mijn spel nou komt?
Saturn... Terwijl ik shadow fall gelijk binnen had :\ Staat al een hele week op: Bestelling word voorbereid.
Zelfde geld voor mij met killzone shadowfall al heb ik nog geen ps4 het was een te mooi prijsje om te laten liggen. Heb uiteindelijk vrijdag in de middag maar een mailtje via de site gestuurd dus hopelijk morgen antwoord anders stuur ik er dinsdag weer 1.
Zelfde heb ik met Fifa. Ik heb de klantenservice gebeld en 20 december krijgen ze Fifa pas weer geleverd, dus ik ontvang hem de 21ste.
Mocht je een PS4 zoeken.... http://www.multigigant.nl/homepage/sony-playstation-4.html Vraag me wel af hoe betrouwbaar dit is...ik bedoel....in voorraad? Mja.....het is dan ten eerste op voorrraad en sowieso geloof ik dat niet. Hier nog eentje.....shady volgens mij allemaal. http://www.multi-phone.com/index.php?route=product/product&product_id=184 Voor de gein net eens op Marktplaats gekeken. 750 voor een PS3 met ghosts. WTF geeft zo'n idioot het recht om met zulke bedragen te komen? Ahahaha te triest. Hoop dat hij hem niet verkocht krijgt.