klopt, in het begin lijkt het even alsof het een en al qte's gaat worden maar na die grot komen ze echt nog zelden voor
Hangt trouwens wel een beetje van je manier van spelen af. Afhankelijk van waar je je points in pompt heb je er wel meer als je die melee counter unlockt. Verder heb ik me er (behalve dus helemaal in het begin) totaal niet aan gestoord.
Oneens Asylum had alleen maar betere pacing omdat het geen open world was, voor de rest was City op alle fronten superieur Hoe dan ook, ze mogen wat mij betreft allebei in de top 30, geweldige games en beste melee combat systeem van de hele generatie
Ook geweldig en zeker strakker en uitgebreider. Maar de Batman games deden wat de rest (zoals AC) maar niet lukte. geen 'press X to win' maar genoeg variatie en uitdaging en tegelijkertijd de meest badass moves eruit gooien zonder dat je fighter master hoeft te zijn (wat bij Bayonetta wel een beetje moest, vond dat best lastig allemaal)
Ik ben best slecht in Bayo, maar de game wist er imo wel voor te zorgen dat ik me nooit slecht voelde. Er zijn zoveel combo's waarvan ik het bestaan niet weet, en al weet ik het bestaan; ik ben te slecht om ze uit te voeren. Maar Bayo is voor mij dus een perfect voorbeeld van, ehm 'easy to learn, hard to master'. Al is Bats een goede middenweg tussen Ass Creed en de DMC/Bayo-achtige games.
Ik zou zelf Infinite hoger zetten, maar het daadwerkelijke shooter gedeelte was wel het minste deel van de game. 25e is niet slecht Walking Dead vind ik er nog steeds niet thuishoren. Het is een XBLA game.