Klopt en eerlijk gezegd blijf ik daar nog steeds bij. Je moet ook wel even naar de datum kijken waarin ik dat zei (misschien helpt dat) Wat een gast...
Als je goed gelezen had, dan wist je dat hij twijfelde. Hij wisselt niet van mening. Persoonlijk lijkt dit mij ook een zeer vette game. Bevestig maar weer dat het goed is om even next-gen af te wachten en niet zomaar een console te kopen die in de eerste instantie beter lijkt. Aangezien ik ook voor een PS4 wou gaan.
Zo vaak dat je niet eens weet wanneer ik wat gezegd heb. Twijfel was er al die tijd maar inmiddels niet meer, geen zorgen knulletje.
Sunset komt zeker. ----- 2015 dus pas. Gamescom meer gameplay. Holy crap dat einde als die loopt wanneer alles stilstaat.
2015? jammer, game ziet er goed en leuk uit. De enige titel waar ik nog enigszins naar uit keek op de X1.
deze game boeit me ook echt totaaaaaal niet. tis ook echt met elke teaser of trailer zie je maar 1 of 2 seconde gameplay... er komen veel beter games uit, zoals halo, gears, forza horizon 2.
Vind het er wel cool uitzien. En het zijn de makers van Alan Wake dat vond ik ook een erg toffe game. Dus heb er wel vertrouwen in dat ze iets tofs neerzetten. Helaas duurt het nog even maar komt de game aleen maar te goede
This is why we can't have nice things Er komt eindelijk weer eens een nieuwe IP exclusief voor een MS Console. Je zegt het zelf, er is nog nauwelijks gameplay bekend, hoe kan je 'm nu al afschrijven dan? Nee Halo 4 en Gears Judgment waren leuke games...
Jah, en daarom gaan ze halo 5 en de nieuwe gears ook weer verneuken op next gen wat een system seller moet worden. DUHHH!