Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haat het spanwen op squadmembers. Als ze in de actie zitten spawn ik gewoon altijd dood....sta minstent 2 seconde als sitting duck voordat ik kan bewegen...en als ik op tegenstanders schiet die spawnen hebben ze altijd een spawnarmor :mad:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik 'verdedig' pas als alle vlaggen gepakt zijn

    een vlag verdedigen houd in dat je afwacht tot de tegenstander naar jou toe komt, dat is allemaal loze tijd die je ook had kunnen besteden aan het pakken van de volgende vlag.

    als jij wint op een vlag zit de tegenstander al met respawn en 'reis' tijd , die tijd moet je benutten om door te drukken

    als je dat niet doet maak je geen vooruitgang. CQ matches win je door de andere partij achter de feiten aan te laten lopen

    Soms is dat alleen maar rondjes rennen zonder veel tegenstanders te zien maar als je maar meer vlaggen in bezit hebt maakt dat voor de tickets niet uit

    En vlaggen op afstand verdedigen geloof ik al helemaal niet in. Als je niet direct terug capt had je helemaal al beter op de volgende vlag kunnen staan


    dat lijkt nog net zo random als in BF3 inderdaad

    merk het bij mezelf ook wel eens, dan spawn ik midden in een 'warning' en de ene keer val ik al dood neer voordat ik goed en wel gespawned ben en de andere keer mag ik gratis en voor niks wat tegenstanders neer schieten voor ik zelf damage lijk te nemen
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand anders ook meer last van bugs sinds de laatste patches? Lijkt allemaal erger geworden. Kan nu vaak niet eens meer over een hekje klimmen...
     
  4. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Same Delphiki. Op die manier is het ook een stuk leuker om CQ te spelen en kun je in je eentje het verschil maken. Ik heb er wel altijd een hekel aan als je de enige bent die dit doet. Je pakt een punt en nog geen seconde later is het vorige punt dat je pakte weer van de tegenstander. dat is echt dweilen met de kraan open.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Warning is ook meer. Er is een enemy in de buurt. Ze hoeven niet per se in een gevecht te zitten. :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    speel jij ook op de 360? Want ja, ik heb sinds de update van vrijdag ook allerlei nieuwe problemen gezien

    en de oude zijn nog niet weg want Dawnbreaker crashed nog steeds :+

    Ik speel altijd met een vaste maat, met zijn 2en is er al een stuk minder frustratie

    en als je zorgt dat je in een squad zit die zich niet expres aan de actie onttrekken dwing je die ook al om steeds midden in de actie te zitten want vaak spawnen ze toch wel op je

    En met 1 squad die heel druk bezig is trek je vaak de rest ook wel mee. Het word pas frustrerend als de meerderheid niks doet en dat over slaat naar de rest van het team. Als je echt alleen bezig bent met hardlopen word het heeeel snel irritant :+

    Weet ik, maar ik bedoel echt de gevallen dat ik zie dat Virus in een gevecht zit in zijn cam en dan expres toch op hem spawn

    de ene keer lig ik voordat ik kan bewegen en de andere keer mag ik een fractie lang gratis damage uitdelen

    en andersom gebeurt het me ook. Dat ik een tegenstander die op een maat spawned al dood heb voordat ik door heb dat hij er uberhaupt bij spawned en een andere keer kunnen ze rustig weg bunny hoppen terwijl of zich orienteren en mij neer schieten voordat ik ze omver krijg

    het voelt gewoon nog wat random
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2013
  7. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou best wel een potje CQ met jou willen spelen, Delphiki. Het klinkt alsof jij dezelfde speelstijl hebt als ik, gewoon vlaggen pakken en teamspel. Ik speel altijd samen met een vriend(in) en zij is meestal Assault en revived zo veel mogelijk, ik speel meestal engineer.

    Goede squad member zijn echt moeilijk te vinden...
     
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Welke console spelen jullie op?
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel PS4. Lijkt na de 1hk patch dat het tegenovergestelde nu gebeurt en dat er hits niet gedetecteerd worden. LMG valt dit heel erg op....
     
  10. 360degrees

    360degrees Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel 360 oldschool....
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb nog wel heel vaak dat mijn tegenstander en ik elkaar tegelijk dood schieten. Bullshit soms. Ook vaak dat ik een muurtje voorbij ren en alsnog doodga. Lijkt CoD wel

    Sar21 is trouwens een heerlijke assault rifle. En de 338 recon sniper ook. Alleen het geluid al :9
     
  12. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik vond de SAR op de 360 ook een topding, maar de ps4 sticks zijn veel preciezer en op de een of andere manier is de recoil van wapens veel makkelijker te controleren met de ps4 sticks. Ik ben overgestapt op de M416.
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik voeg je ook ff toe op de 360.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een gedoe op de ONE. Spijt van deze game door steeds connection lost en de crashes.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crashes heb ik geen problemen mee eigenlijk. Dat heb ik niet zo vaak.
    Een server vinden die niet "vol" is is een groter probleem.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Net twee potjes gedaan en niet kunnen afmaken omdat het spel steeds crasht
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Beter werkt het zo allemaal vlekkeloos als ik me ps4 weer heb.\o/
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze leren het ook nooit he die recons. :+
    Hij had me gewoon moeten neerschieten. Nu hoorde ik hem aankomen en ik pakte de vlag wat aardig belangrijk was op dat moment omdat we alsnog wonnen daarna.

     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    Eerste next gen haat bericht is binnen

    Lol. En ik ging niet eens zoo lekker
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Krijg echt constant als ik een match zoek: You have lost the connection to the session. Echt wordt je gek van. Ben gewoon blij als ik een server VIND. Moet niet gekker worden.
     

Deel Deze Pagina