speel jij ook op de 360? Want ja, ik heb sinds de update van vrijdag ook allerlei nieuwe problemen gezien
en de oude zijn nog niet weg want Dawnbreaker crashed nog steeds
Ik speel altijd met een vaste maat, met zijn 2en is er al een stuk minder frustratie
en als je zorgt dat je in een squad zit die zich niet expres aan de actie onttrekken dwing je die ook al om steeds midden in de actie te zitten want vaak spawnen ze toch wel op je
En met 1 squad die heel druk bezig is trek je vaak de rest ook wel mee. Het word pas frustrerend als de meerderheid niks doet en dat over slaat naar de rest van het team. Als je echt alleen bezig bent met hardlopen word het heeeel snel irritant
Weet ik, maar ik bedoel echt de gevallen dat ik zie dat Virus in een gevecht zit in zijn cam en dan expres toch op hem spawn
de ene keer lig ik voordat ik kan bewegen en de andere keer mag ik een fractie lang gratis damage uitdelen
en andersom gebeurt het me ook. Dat ik een tegenstander die op een maat spawned al dood heb voordat ik door heb dat hij er uberhaupt bij spawned en een andere keer kunnen ze rustig weg bunny hoppen terwijl of zich orienteren en mij neer schieten voordat ik ze omver krijg
het voelt gewoon nog wat random
Laatst bewerkt: 10 dec 2013