Logisch, in de zin van dat m'n behoefte aan vrolijke Mario gameplay weer gevuld is en m'n andere behoeftes groeien. ;-) Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Voor degenen die nog een Wii U willen kopen. Hij is bij Dixons 200 euro met nintendo land en dus 190 met de gulle gift. Enkel af te halen in winkels waar hij nog ligt. Ondanks dat ik vorige week een ps4 heb gekocht ook maar de wii u gehaald. Ik kon hem niet laten liggen voor die prijs. Heerlijk alle nintendo games van deze en afgelopen generaties spelen.
Schitterende deal. Er zijn voor mij ook een aantal Nintendo games die ik nooit heb uitgespeeld of goed heb gespeeld: Flink gespeeld, maar niet uitgespeeld: - Occarina of Time Beetje gespeeld: - Wind Waker (zeker weten ga ik de HD versie halen dan) - Mario Sunshine - Metroid Prime games - Twilight Princess Hoe duur zijn Occarine of Time en Mario Sunshine op Eshop?
OoT is 10 euro volgens mij, maar tot nu toe alleen via de wii (en dus niet wii u) virtual console te downloaden. Gamecube games worden nog niet aangeboden. Ik wil inderdaad die metroid prime trilogy pack ergens op de kop tikken. Wind Waker staat op een laag pitje, want die heb ik al eens uitgespeeld en ik heb twilight princess en skyward sword nog liggen die ik eerst ga spelen om zelda moeheid te voorkomen. Kan je in de wii virtual console niet je geld van de wii u store uitgeven? Ik heb daar net 50 euro opgegooid, maar is niet zichtbaar in de wii store.
Die Wii store gebruikt geen accounts zoals op de Wii U. Dus geld wat je daar op zet, valt niet onder je WIi U account (en is dus niet uit te geven in de eshop).
Oh wat raar...want dit las ik: List of Wii U backwards compatible games The following list is a sample of some of the games that will be available for the Wii U through the Virtual Console. •Super Mario 64 •Mario Kart 64 •Wave Race 64 •Mario Golf •The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time •Mario Tennis •F-Zero (SNES) •The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES) •Super Mario World (SNES) •The Legend of Zelda: Wind Waker (GameCube) •Metroid Prime (GameCube) •Super Smash Bros. Melee (GameCube) •Super Mario Sunshine (GameCube)
De Wii-U kost nu slechts € 199,- bij de Dixons: http://www.dixons.nl/games-software...:::::1386666066&s2m_exaffid=2987#.UqbYUvTuJ58 Dat is echt verleidelijk goedkoop
Stond al op de vorige pagina, maar dat is het inderdaad wel. Helaas heb ik de centjes niet (ok, ik heb ze wel, maar niet voorhanden), anders was dit een must-buy prijs geweest. Ik hoop nog altijd dat volgend jaar dit gewoon de standaard prijs wordt.
Dat is mijn insteek ook, of wie weet gaat de Zombie-U pack straks voor die prijs. (of Zelda/Monster Hunter/Lego) Het is wel erg verleidelijk, maar ik heb net een Xbox One gekocht en vermaak me kostelijk met Skylanders .
Doe mij maar een Mario Kart pack voor die prijs (of een Super Mario 3D World pack, als ze die ooit nog maken).
Ach, bij de Zombi-U en Monster Hunter packs zitten ook nog een pro-controller. Maar een Zelda of Mario pack vind ik ook prima .
Maak het nu niet nog moeilijker , volgend jaar koop ik wel een Wii-U. Je moet er natuurlijk ook nog een game bijkopen en dat kost direct ook weer € 50,-
Haha ja idd en heb net al een 3ds gekocht en heb nog 20 exclusive ps3 games liggen en geen tijd. Must resist
Precies, maar het is nieuw! Het is erg verleidelijk maar moet eerst m'n nieuwe backlog maar eens afwerken. (krijg ook al Skylanders voor de 3ds binnen) Genoeg leuks om te spelen, al heb ik DR3 en Ryse net uitgespeeld . Waarschijnlijk is de E3 afwachten een betere keuze of wie weet komt er een Bayonetta 2 pack. Misschien een price-drop met wat veel belovende games.