Was wel oke. Leek beetje opd ie episode van Barney zodat hij lilys boobs kon knijpen. Maar gelijk uit gezet toen boys2men kwam
Die track is toch al eens eerder gezongen door Barney? Nadat hij een slap kreeg? Marshal dus. [yt]S8hsmM9m6rE[/yt] http://www.complex.com/pop-culture/2014/01/boyz-ii-men-how-i-met-your-mother-video-slap-song Hahahaha, Barney [yt]pYYb51Sq3LI[/yt]
Heb de aflevering van vandaag nog niet gekeken maar ik neem aan van jou reactie dat het weer een kansloze aflevering is.
Het is niet heel erg goed, maar met zo'n attitude kan je het ook nooit meer goed vinden natuurlijk. Kijken om te klagen is niet echt een goede motivator, I guess.
Het is ook gewoon crap. En meeste mensen kijken het nu gewoon uit routine en omdat er nog maar 7 eps zijn
Ik vond die Barney-werk joke wel tof! Net als dat Teds zoon Spoiler Luke heet! Hele Marshal en Lily gedoe is wel heel kut en saai. Verder wel veel leuke references, weinig nieuws.
Ik moet die van deze week nog kijken, maar ik heb Slapsgiving 3 net gezien. Waar ging al die ophef over racisme nou over? Lilly en Robin hadden wat make-up op en een strak jurkje aan. Nou, als dat al een racistische karikatuur is...