Dit spel blijf ik af en toe nog spelen, geniaal \o/ Nu ik die foto's zie krijg ik gelijk weer zin om een ritje te maken.
Gast, ik ben net begonnen. Dit zijn nog geleende vrachtwagens. Ik ga sowieso voor een Volvo. Ik zat laatst tijdens een rit in een Volvo, die was echt te sexy van binnen.
Leuk dat je die met mods als nog op een Scania of DAF kan laten lijken. Zowel van buiten als van binnen.
OMSI 2 gaat de nieuwe ETS worden! [yt]V75lXulyNNc[/yt] Hoe die characters ook in die bus zitten op 0:36. Of die man met die rode jas vanaf 0:32.
Ja en nee. Het moet ontzettend bruut zijn om met z'n allen vrachten rond te brengen... Maar ik zie het ook gebeuren als er mensen voor de lol gaan spookrijden bedoel... Die krengen ontwijken als jezelf met een grote vracht rondrijd... Ik zie het al gebeuren dat het 1 en al chaos word.
Daar is toevallig deze week een nieuw videootje van verschenen: [yt]n0vpbQTRpQ0[/yt] Heeft dus nog een hele lange tijd te gaan.
Ik denk minder competief en meer Convoy. lever 3 vrachten af of zo. Moet wel wat 'realistisch' blijven. Je hebt nooit 3x dezelfde vracht. of wel, maar dan moeten ze alle 3 gelverd worden. Zou zonde zijn als je twee vrachten weggooid. Maar eerst zijn het gewoon meerdere wagens op de weg met clipping problemen.
Inmiddels ondersteunt ETS2 al een tijdje de Oculus Rift. Ziet er behoorlijk stoer uit, zeker wanneer je ook zo'n stuur in je bezit hebt. Edit: ECS2 & de Oculus Rift veroveren zelfs Korea:
Die eerste gozer.... "This is euro truck simulator, but im glad that for the american release they let you drive on the right side of the road"...
Mij ook en dan een vrachtlading aan nieuwe steden, los van de oude. Meer mogelijkheden om je bedrijf uit te bouwen. Meer medewerkers per bedrijf en meer soort mensen in dienst kunnen nemen, naast de chauffeurs. En natuurlijk meer Nederlandse steden dan alleen Rotterdam, Amsterdam of Groningen. Sneek is met die nieuwe rondweg leuk rijden hoor.
Iemand toevallig een idee of je ook los je GPS in kan stellen op een stad. Dus los van een vracht die je meeneemt of waar je naartoe rijd? En anders een soortgelijke mogelijkheid? Zit deze game alweer even te spelen, heb Bratislava nog niet ontdekt, maar krijg steeds geen vracht op die stad en wil er toch heenrijden met GPS.
Volgens mij krijg je pas vrachten in die stad als je er doorheen bent gereden via een andere opdracht. Dan pas krijg je ook vrachten die je in die stad kan ophalen. Ofwel, er zit niets anders op dan er zelf heen te rijden
Ja, was er inmiddels al achter. Ik had gelukkig een stad in de buurt van Bratislava ontdekt. Dus ik ben op de tast naar Bratislava gereden. Nu nog iets in de buurt of in Aberdeen. Ik moet alleen wel even zelf meer vrachten leveren, anders schiet dat levelen ook niet op. Ben wel van plan elke stad waar ik een kantoor koop helemaal te ontdekken, dus ook alle stukken wegen. Misschien ooit een keer voor 100% completion gaan, maar dat is in deze game nog gekker dan in Oblivion.